מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הרב איפרגן מקרית אתא נפטר מקורונה

אבל בחצרות איפרגן: ברמב"ם הלך לעולמו הרב הצדיק רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל רב ביהכנ"ס אהבת אחים בקרית אתא שנפטר מנגיף הקורונה בן 68. אחיו הוא האדמו"ר הרנטגן מנתיבות

הרב איפרגן מקרית אתא נפטר מקורונה

ברוך דיין האמת: בבית החולים רמב"ם בחיפה הלך הערב לעולמו הרב הצדיק רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל רב ביהכנ"ס אהבת אחים בקרית אתא ומהדמויות המוכרות בעיר שנפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 72. 

עם פטירתו אבל בקריות, הצדיק רבי עמרם חיים איפרגן זצ"ל מי שנודע בכינויו ה'אולטרסאונד'.

רבי חיים עמרם נולד לאביו הגאון הצדיק רבי שלום איפרגן זצ"ל ה'בבא שלום', כשאביו השקיע בו את מלא הכוחות למען יגדל בתורה ויראת שמים.

הרב איפרגן לא זכה להיפקד בזרע של קיימא, ולפני כעשרים שנה החל להתפרסם שמו כמי שבכוחו לברך מעוכבי ילדים בברכה לזש"ק, ואף כמה מגדולי ישראל העידו כי כיון שמברך בלב נשבר ובעין טובה על כן תפילותיו נענות, בגלל כוח ברכתו היה מכונה לעיתים האולטרסאונד הקדוש.

רבי עמרם חיים זכה לשמש כסנדק באלפי בריתות, ואף הקים מוסדות ענפים בקריות הכוללים בית מדרש להוראה ומפעלי צדקה וחסד כשאך לפני שלוש שנים יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הגיע לביקור מקיף במוסדות, רבי חיים עמרם נהג לומר כי כל מטרתו להמשיך דרך אביו הקדוש הבבא שלום זצ"ל, רבים רבים מתושבי הקריות הלכו לאורו וראו בו את אדמורם ומנהיגם הרוחני.

רבי עמרם היה מקושר בלב ונפש לאחיו האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן מנתיבות הנודע בכינוי הרנטגן וכן הותיר אחריו אחים ואחיות ובני משפחה המנהיגים חצרותיהן ברחבי הארץ, חסידים ומעריצים רבים המבכים את לכתו של איש שנתן את כולו לעבודת השם אהבת ישראל נתינה וחסד.

בקרית אתא נפרדים מהרב ומספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם מיוחד. בין יתר מעלותיו הגדולות היה מתמסר ומוקיר אברכים ולומדי תורה, היה המון עוזר לאנשים שנקלעו למצוקות שונות. חבל על דאבדין.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום