מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ראש הממשלה זעם על שאשא-ביטון: "התפוצץ עליה"

לאחר שבועות של ויכוחים על סוגיית החיסונים בבתי הספר, היום התקיים דיון בנושא - כשראש הממשלה קרא למשרד החינוך להוביל מבצע חיסונים לבני נוער והאשים: "אתם לא עושים כלום" | אחד ממשתפי הדיון טען שהוא "התפוצץ" של שרת החינוך

ראש הממשלה זעם על שאשא-ביטון: "התפוצץ עליה"

שיחה טעונה: היום (שני) התקיים דיון על נושא החיסונים בבתי הספר, לאחר שבועות של סירובה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון לחסן את התלמידים בשעות בתי-ספר - שבו בנט זעם על הראשונה.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', ראש הממשלה הרים את קולו על שרת החינוך יפעת שאשא-וביטון ומנכ"ל משרדה יגאל סלוביק לאחר שעד כה לא הגיעו למתווה לגבי החיסונים בבתי הספר, כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים.

נציגי משרד הבריאות הציגו בדיון את הנתון שלפיו עד עכשיו רק 35% מבני הנוער התחסנו, אך למרות זאת השרה ומנהל הכללי של משרדה המשיכו להתעקש שלא לאפשר לחסן את התלמידים בשעות בתי הספר.

"אין לנו בעיה שתחסנו, אנחנו רק נגד חיסונים בשעות הלימודים", אמרו השנים לנציגי משרד הבריאות. "אנחנו לא חושבים שמנהלי בתי ספר ומנהלי המחוזות צריכים לעסוק בזה".

בעקבות דבריהם, ראש הממשלה בנט הרים את קולו וזעם על השנים: 'התמלאה כוס ההמתנה, אתם צריכים להיות אלה שתובילו את מבצע החיסונים של בני הנוער, אתם לא עושים כלום!", אחד הנוכחים דיון טען שהראשון 'התפוצץ על שרת החינוך".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום