מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בבית המטפלת: פעולות החייאה בפעוט בן חצי שנה

מתנדבים מארגוני ההצלה הצליחו להשיב את הדופק לפעוט בן החצי שנה, שנמצא כשהוא מחוסר הכרה בבית המטפלת בשכונת רמות בבירה | בבית החולים מנסים להיאבק על חייו. מצבו מוגדר קשה 

בבית המטפלת: פעולות החייאה בפעוט בן חצי שנה

כוחות ההצלה ביצעו היום (שני) פעולות החייאה על פעוט בן חצי שנה איבד את הכרתו בעת ששהה בית המטפלת בירושלים. האירוע התרחש ברחוב סולם יעקב בשכונת רמות.

בתום פעולות החייאה הצליחו המתנדבים להשיב את הדופק לפעוט והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, שם מנסים הרופאים להיאבק על חייו.

זאבי סופר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה לאחר שנמסר לנו כי איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה וכשחזר דופק הוא פונה לבית החולים. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

כזכור, אתמול בערב (ראשון) שחררה הפרקליטות את גופת הפעוט כבן השנתיים שנפטר בשבת בבוקר בביתו שבבני ברק. הלווייתו התקיימה אתמול בבית העלמין ירקון. מוקדם יותר אמש התעוררה סערה סביב נתיחת גופתו של הפעוט, זאת לאחר שהמשטרה החליטה לפתוח בחקירה.

בעדה החרדית איימו לצאת להפגין נגד 'חילול המת'. לבסוף, לאחר התערבות רכז המחלקה המשפטית של ארגון זק"א מיכלה גוטווין, מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד ורב המכון לרפואה משפטית הרב אשר לנדאו, שוחררה גופת הפעוט לקבורה. מארגון זק"א תל אביב נמסר כי "בעקבות דרישת הפרקליטות, בוצעה נתיחה חלקית מקומית בלבד בנוכחות רב המכון לרפואה משפטית".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום