מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בצל אלפי הנוסעים: בממשלה שוקלים לסגור לחלוטין את נתב"ג

לפי הדיווחים הערב בממשלה מתבשלת ההבנה שלא יהיה מנוס מסגירת מוחלטת של נתב"ג כדי לעצור את יבוא זני הקורונה לישראל. אילו טיסות עדיין יאושרו?

בצל אלפי הנוסעים: בממשלה שוקלים לסגור לחלוטין את נתב"ג

לנוכח העלייה המדאיגה בתחלואה ברחבי העולם, הערב (ראשון) מתפרסם כי בממשלה שוקלים לסגור לחלוטין את נתב"ג. לפי הפרסום של הכתב ירון אברהם, מתחדדת ההבנה בדיונים האחרונים של רה"מ בנט עם בכירי מערכת הבריאות שרוב העולם הולך להיות בקרוב אדום, ולפיכך חייבים לעשות מעשה ולעצור לאלתר את כניסת התחלואה.

לפי הנתונים שכבר קיימים, כ-10% מהמאומתים בישראל בימים האחרונים הגיעו דרך נתב"ג. השרים בממשלה רואים את הנתונים הללו כיבוא קורונה "פר אקסלנס" לתוך ישראל, ולכן לפי הדיווח על שולחן הממשלה מונחת בפני הממשלה האפשרות של סגירת נתב"ג לחלוטין.

ההבנה בממשלה לפי הדיווח, שלצד הפעולות שנעשות בתוך ישראל, כמו קיצור הבידודים, התו השמח, התו הירוק, החזרת המסכות ותיגבור האכיפה, חייבים לסגור את נתב"ג כדי לעצור את כניסת זן 'הדלתא' לישראל, ואולי אף וריאנטים חדשים נוספים.

התכנית של סגירת נתב"ג שנבחנת כולל עצירת כל הטיסות שאינן חיונית, כלומר עצירת כל טיסות הפנאי והנופש. טיסות לטובת עסקים עדיין יאופשרו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום