הרב ליאור: "שיקרו שאמרו שאנחנו תומכים בממשלה"

לאחר פרסום מכתב הרבנים הסרוגים, שהם מכירים בממשלה, הגאון הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית שחתום על המכתב, זועם על סילוף המכתב: "מי שפרסם כאילו אנחנו תומכים, שקרן בריש גלי" | בנוסף הבהיר: "ודאי שאנחנו נגד הממשלה". צפו בוידאו

הרב ליאור: "שיקרו שאמרו שאנחנו תומכים בממשלה"

לאחר שאתמול פורסם מכתב, שבו רבני הציונות הדתית שמכירים בממשלת השינוי של בנט-לפיד, היום (רביעי) אחד מבכירי הרבנים שחתמו על המכתב, זועמים על גוף תקשורת דתי לאומי שפרסם את המכתב תוך הענקת פרשנות המעניקה גיבוי לממשלה.

הגאון הרב דב ליאור, מבכירי רבני המגזר ואחד הרבנים שחתומים על המכתב, זועם על הדרך שבה הוצג מכתבו. הרב טוען, בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', כי 'ערוץ 7', שפרסם לראשונה את המכתב, שיקר בזדון.

 

"מי שפרסם הוא שקרן בריש גלי", אמר הרב, ולאחר שציטט את המכתב, הסביר: "נגיד הממשלה הזאת מחר תגיד לסגור את התחבורה הציבורית בשבת - אז ברור שנתמוך, אבל באופן כללי בממשלה הזו אנחנו לא נתמוך. ודאי שאנחנו רוצים להחליף את הממשלה".

הרב רמז שערוץ 7, שפרסם שהרבנים תומכים בממשלה, שקרן, והם בעלי אינטרסים שנקנו בכסף, שיקרו בזדון. הרב ליאור טען שהם הפכו את כוונת הרבנים, וכי הם רוצים להחליף את הממשלה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום