שוד: עמדה בפקק - ערבים שלפו אותה מרכבה והותירו אותה מדממת

נהגת ישראלית נתקעה בפקק ארוך הסמוך למחסום מיתר, לפתע רכב פלסטיני ניגח את רכבה - וכמה ערבים יצאו ממנו, שלפו אותה החוצה לכביש וברחו עם רכבה | הנהגת פונתה לבית החולים לאחר שנפצעה ודיממה

שוד: עמדה בפקק - ערבים שלפו אותה מרכבה והותירו אותה מדממת

כשהיא עמדה בפקק ארוך, היום (ראשון) נהגת ישראלית נפצעה ונזרקה בכוח מרכבה על ידי ערבים, כשהאחרונים גנבו את הרכב והסיעו אותו לתחומי הרשות הפלסטינית.

הנהגת, תושבת המועצה אזורית הר חברון, עמדה בפקק ארוך בדרכה חזרה מסוף יום עבודה. כשהגיעה למחסום מיתר, ניגח את רכבה רכב פלסטיני, שבתוכו כמה ערבים, בעוצמה רבה. לאחר מכן, הנוסעים ברכב פלסטיני יצאו מרכבם אל עבר רכבה.

כשהגיעו הערבים לרכבה, הם זרקו אותה לצד הדרך כדי להשתלט על הרכב, והם לקחו אותו לתחומי הרשות הפלסטינית. התושבת פונתה על ידי כוחות הצלה לטיפול רפואי ובדיקות בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

במשך שנים מתריעים במועצה האזורית הר חברון על הבעיה הבטחונית שנוצרה במעבר מיתר, והיום זה יכול היה להסתיים באסון.

ארי אודס, מזכיר הישוב טנא עומרים, הגיע לזירה מספר דקות אחרי האירוע: "אף אחד ממאות הרכבים הפלסטינים לא נחלץ לעזרתה של מנהלת המעון. המצב שבו יום אחרי יום נוצר פקק עם מאות מכוניות מסכן אותנו ואנחנו דורשים תגובה מיידית לנושא."

"במשך שנים אני מתריע שמעבר מיתר יוצר יותר בעיות מפתרונות", מסר ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי. "המצב שתושבת ישראלית נחלצה בנס מהאירוע, הוא מצב מסוכן, חייבים לטפל בפקק הבטחוני הזה".

בחדרי חרדים

 צבע אדום