פרסום ראשון: ועדה חדשה לענייני דת בראשות 'ישראל ביתנו'

בניסיון של ראשי מחנה השינוי להרגיע את כלל מרכיבי הקואליציה, יוקמו באופן חסר תקדים 15 ועדות, חלקן למטרות ג'ובים | במסגרת הפיצולים תוקם וועדה חדשה שתעסוק בנושאי דת

פרסום ראשון: ועדה חדשה לענייני דת בראשות 'ישראל ביתנו'

בקואליציה שהוקמה לפני חודש עדיין לא מצליחים להגיע להבנות על הקמת הוועדות שתחל את עבודת הכנסת לאחר חודשים ארוכים של בחירות, אך התעקשות של האופוזיציה שלא להגיע להסכמות מקשה על הקמתם.

במסגרת גיבוש הסיכומים, מבקשים לפצל ועדות כדי לספק את כל מרכיבי הקואליציה שנותרו ללא תפקידי שרים או סגני שרים, על פי הדיווח יוקמו באופן תקדימי 15 ועדות בהם כמה חדשות שיפוצלו רק למטרת ג'ובים.

במסגרת החלוקה, יוקמו בסך הכל 15 וועדות, 12 לאופוזויציה עם שלושה ועדות חדשות ועוד 3 שיעבור לאופוזיציה בהם הוועדה לביקורת המדינה, ועדת המדע הוועדה לזכויות מענד האישה

כך נודע ל'בחדרי חרדים' כי במסגרת הפיצולים תוקם וועדה חדשה שתעסוק בנושאי דת, הוועדה ל"שירותי דת יהודיים ופרויקטים לאומיים", שתפוצל מוועדת הפנים.

באופן מתריס בראשות הוועדה תעמוד נציגת ׳ישראל ביתנו׳ חברת הכנסת יוליה מלינובסקי שתעסוק רק בנושאי דת יהודיים ולא בנושאי דת של דתות אחרות כמו המוסלמים כדי לא לפגוע בשותפה הבכירה סיעת רע"מ.

בחדרי חרדים

 צבע אדום