מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

עימותים בין שרי הממשלה: "את תוקפת כל היום בתקשורת"

בעקבות העלייה בתחלואה וחזרתו של גל רביעי, משרד הבריאות דורש ומקבל החלטות למניעת ההתפשטות; שרת החינוך שידועה מאז ומעולם כמקלה בעניין, מבקרת בדיונים את שר הבריאות שמתרעם ותוקף: "תפסיקי להגיד כל היום מה לא" | היא השיבה בחזרה: "מדליפים כל היום לתקשורת"

עימותים בין שרי הממשלה: "את תוקפת כל היום בתקשורת"

ברקע המשברים בקואלציה סביב ההצבעה על חוקים, הערב (רביעי) מתפרסם כי עימות בממשלה בין שני שרים, שהתקיים כבר לפני כשבועיים, חוזר על עצמו שוב.

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ושר הבריאות ניצן הורביץ, כך על פי הדיווח ב'חדשות 12', התעמתו על ביקורתה של הראשונה על ההחלטות של משרד הבריאות, שמחמירות בעקבות עלייה בתחלואה.

שר הבריאות ביקר את שאשא-ביטון, לאחר שדבריה הביקרותיים כלפי החלטות ואנשי משרד הבריאות מפורסמים בתקשורת: "את תוקפת כל היום בתקשורת את החלטות משרד הבריאות. תפסיקי להגיד כל היום מה לא, תתחילי להגיד גם מה כן".

"אתם במשרד הבריאות אלו שמדליפים כל היום לתקשורת", האשימה שרת החינוך את אנשי משרדו של הורביץ. "אתם מפרסמים בתקשורת החלטות לפני שהשרים עודכנו".

לפני כשבוע וחצי, צוטטה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון תוקפת את משרד הבריאות, וטוענת כי הוא מגדיל את מספר הבדיקות: "יש גורמים במערכת הבריאות שבכוונה משמרים את ההיסטריה".

"יש גורמים במשרד הבריאות שזורעים בהלה במטרה להאיץ את פרויקט חיסוני הילדים", צוטטה שאשא-ביטון ב'חדשות 12'. "הם מנפחים את מספר הבדיקות והנתונים מזנקים".

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בביקורו באחד מתחמי החיסונים יחד עם בכירי מערכת הבריאות, ותקף במרומז את שאשא-ביטון: "אין בסיס לטענה שמנפחים את הנתונים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום