מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בנט: "ליברמן התחייב, לא תהיה פגיעה בחרדים". צפו

לפני כחודש בראיון שנערך עמו הבטיח ראש הממשלה בנט כי ממשלתו לא תפגע בחרדים ואף ציין כי ליברמן הבטיח זאת לו, לסער וללפיד | צפו בדברים

בנט: "ליברמן התחייב, לא תהיה פגיעה בחרדים". צפו

לאחר ששר האוצר אביגדור ליברמן הודיע היום על גזרה חדשה לפיה 18,000 אברכים יפסיקו לקבל סבסוד למעונות יום, נרשמת מתקפה צפויה מצד חברי הכנסת החרדים והדתיים, ומצטרפים אליהם גם ח"כים מהליכוד, ואף ח"כ אחד מ'מרצ' שיושבת בקואליציה. הח"כ הוא מוסי רז שכתב: "שמח ששר האוצר מתאמץ כדי לעודד יציאת חרדים לשוק העבודה. יש דרכים רבות לעשות זאת אבל אני לא משוכנע שפגיעה בתקציבי הילדים שתעמיק את העוני היא הדרך הנכונה".

 

אך לא רק ליברמן עומד תחת מתקפה. מי שזוכה היום לשטף ביקורות בעקבות החלטת ליברמן הוא ראש הממשלה נפתלי בנט, שהבטיח רק לפני מספר שבועות כי ממשלתו לא תפגע בחרדים ואף ציין זאת בראיון שהעניק לעמית סגל ב'חדשות 12'.

"הממשלה הזו לא תתעמר ולא תפגע באף אחד", הבהיר בנט בראיון. "אנחנו לא נהיה נגד המתיישבים, לא נגד החילונים, לא נגד הערבים, לא נגד החרדים", ציין בנט. בנט גם חשף כי "ליברמן נתן את מילתו לי, לגדעון וללפיד שלא תהיה פגיעה בחרדים". סגל שאל את בנט פעם נוספת: "לא תהיה פגיע בחרדים?", ובנט אישר: "כן, כן".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום