מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מיליוני שקלים > נחשף: זו עלות מגוריו של נפתלי בנט ברעננה

למרות שנתניהו צפוי לעזוב את בלפור בעוד כשבוע וחצי, ראש הממשלה מעוניין להישאר בביתו שברעננה, ולא לעבור למעון הרשמי - והעלות הכספית תהיה בין 12 ל-15 מיליון שקלים | הסיבות: הצבת מצלמות, תשתיות מחסומים לכלי רכב ועמדות אבטחה

מיליוני שקלים > נחשף: זו עלות מגוריו של נפתלי בנט ברעננה

מעל לשבועיים לאחר שהושבע כראש ממשלת ישראל, בנט צפוי להיכנס לבלפור בעוד כשבוע וחצי, אך הערב (רביעי) פורסם כי בעקבות כוונתיו להישאר לגור ברעננה, העלות הכספית תגיע למיליוני שקלים.

על פי הדיווח ב'חדשות 13', סכום העלות של בנט, שכבר הבהיר טרם כניסתו לתפקיד כי הוא אינט מעוניין לגור באופן קבוע בבלפור, ומשפחתו ברעננה שבשרון יעמוד על בין 12 - 15 מיליוני שקלים.

הסיבה לסכום, היא הוצאות האבטחה שנדרשות מחדש סביב ביתו, שאינן תלויות בו אלא בכוחות הביטחון. בין ההוצאות, ככל הנראה, הם הצבת מצלמות, גדרות מסביב לביתו, מחסומים נגד כלי רכב, תשתיות ועמדות אבטחה.

הוצאה נוספת היא דירה למאבטחיו של ראש מהממשלה הנכנס, וישנם מגעים של השב"כ עם שכניו של בנט לגבי דירה, שכרגע, סכומה עומד על 30 אלף שקל לחודש.

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "אגף ביטחון וחירום פועל על פי הנחיות השב"כ, ובהתאם לשיקולים מבצעיים ומקצועיים בלבד. האגף אינו מתייחס לפרטי סידורי האבטחה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום