מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 22°c
בית שמש 26°c
בני ברק 36°c
אשדוד 26°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 22°c
בית שמש 26°c
בני ברק 36°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מפתיע: ח"כ מימינה יעביר את לשכתו למאחז

לקראת פינוי המאחז החדש אביתר, חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה', שהתלבט ארוכות אם לתמוך בממשלת השינוי, ביקר היום במאחז - והודיע כי יעביר את לשכתו למקום | בכך, הוא מצטרף לחברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית' וראש מועצה אזורית שומרון

מפתיע: ח"כ מימינה יעביר את לשכתו למאחז

ברקע המשבר בקואליציה סביב חוק האזרחות, היום (רביעי) חבר כנסת מ'ימינה' מודיע באופן מפתיע, כי יעביר את לשכתו למאחז החדש באביתר, זאת לקראת האפשרות שיפונה.

החבר כנסת הוא ניר אורבך מ'ימינה', שהתבלט ארוכות אם לתמוך בממשלת השינוי, ובחר לתמוך בה. ביקר במאחז, שנחשב למקום גדול, ולאחר מכן הודיע כי יעביר את לשכתו למקום.

בכך, אורבך מצטרף לחברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית' וראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן, שכבר הודיעו על העברת לשכתם. 'הליכוד' עקצו לאחר הדיווח: "‏בטח גם לו כואבת הבטן".

תנועת ההתיישבות נחלה, שראשיה הם ראשי אביתר, בירכו בתגובה: "מברכים על העברת הלשכה והתמיכה באישור הישוב. בטוחים שראש הממשלה נפתלי בנט ראש סיעתו, יאפשר את השארת הישוב".

מנגד, חברי הכנסת גבי לסקי ומוסי רז מ'מרצ', גם הם הגיעו לאביתר, אך הם באו דווקא לתמוך בהודעתו של שר החוץ ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, כי צריך לפנות את המאחז הגדול.

"באתי לכאן עם אנשי 'עומדים ביחד' הנהדרים ועם חברת הכנסת גבי לסקי", פתח רז בסרטון שצילם מאביתר. "כדי לתמוך בהודעתו של שר החוץ וראה"מ החליפי יאיר לפיד, שאמר שאנשי הצבא אומרים שאביתר הוא בלתי חוקי וצריך לפנות אותו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום