מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחוץ לביתו של בנט: מפגינה נפגעה מאקונומיקה

הרוחות מחוץ לביתו של ראש הממשלה בנט מתלהטות עד לכדי הגעת אמבולנס הערב לרחוב המבוצר. מפגינה נגד הממשלה החדשה נפגעה הערב מאקונומיקה שהתיזה לעברה אחת מדיירות הרחוב שכנראה פקעה סבלנותה מהרעש

מחוץ לביתו של בנט: מפגינה נפגעה מאקונומיקה

אישה שהפגינה מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה, הותקפה ואקונומיקה הותזה לעברה. פרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ראשוני והיא פונתה במצב קל.

על פי הדיווח ב-Ynet, הנפגעת בת ה-49 שהפגינה בסמוך לביתו של ראש הממשלה, נפצעה קל לאחר שהותזה עליה אקונומיקה מאחת הבתים. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא. והיא סובלת מצריבות בעיניים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "התקבל דיווח על אחת ממשתתפות המחאה מול ביתו של רה"מ, שטענה כי בשלב כלשהו בתהלוכה שקיימו המפגינים, הושפרץ לעברה נוזל כלשהו ובגין כך חשה שלא בטוב. המפגינה פונתה לקבלת טיפול רפואי. הדיווח בבדיקה".

נפתלי בנט ומשפחתו עשויים לעבור להתגורר בבית ראש הממשלה בירושלים בתאריך ה-11 ביולי, יום לאחר המועד בו נתניהו יעזוב את המעון הרשמי. כך דווח ב'ערוץ 7'.

תושבי הרחוב בו מתגורר נפתלי בנט, כועסים על סידורי האבטחה הכבדים המשבשים להם את חייהם. אחת השכנות התלוננה כי היא לא יכולה להגיע לבית הכנסת שלה, שכנה אחרת טענה: "הזוי, בנט נשאר פה כי הוא לא יודע כמה זמן יהיה בתפקיד".

האבטחה סביב ביתו של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט שהקים ממשלה על חודו של קול בתמיכת מפלגת רע"מ, תוגברה בצורה שהדיירים ברחוב ציפמן ברעננה, לא מורגלים.

הם סובלים מסגירת כבישים, פקקים ובעיות חנייה קשות. "ילדים לא יכולים לחזור הביתה מבית הספר בדרך הרגילה, אלא צריכים לעשות עיקופים גדולים. החיים פה הולכים להיות קשים. בנט החליט להישאר פה רק בגלל ארבעת הילדים שלו שלומדים בבתי ספר באזור. הוא גם לא יודע כמה זמן הוא יהיה ראש ממשלה בכלל, אז חבל לטרטר אותם". כך סיפרה אחת השכנות לאתר Ynet בשבוע שעבר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום