מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

החל מצעד הדגלים בבירה | חשש מהסלמה: הוסטה תנועת המטוסים בנתב"ג

בצל החשש מהסלמה ביטחונית בעקבות איומי חמאס, מעלה מאלף בני אדם משתתפים בשעה זו ב'מצעד הדגלים' בירושלים. בצה"ל ובמערכת הביטחון נערכים לאפשרות של הסלמה חמורה שתתרחב גם לעימות עם רצועת עזה. מחשש לירי רקטות, הוחלט הערב להסיט את תנועת המטוסים הנוחתים בנתב"ג

החל מצעד הדגלים בבירה | חשש מהסלמה: הוסטה תנועת המטוסים בנתב"ג

למעלה מאלף בני אדם משתתפים בשעה זו (שלישי) ב'מצעד הדגלים' בבירה שמתקיים בצל החשש מהסלמה ביטחונית, אחרי האיומים ששיגרו ארגוני הטרור ברצועה. המצעד החל ברחוב הנביאים סמוך למשרד החינוך ויצא לכיוון שער שכם, שם קיימו ריקוד המוני. כוחות משטרה גדולים מאבטחים את הצועדים וערוכים לכל התפתחות.

בתוך כך, בצה"ל ובמערכת הביטחון נערכים לאפשרות של הסלמה חמורה שתתרחב גם לעימות עם רצועת עזה. מחשש לירי רקטות, הוחלט הערב להסיט את תנועת המטוסים הנוחתים בנתב"ג. שר הביטחון אישר אתמול שורה של מטרות טרור שיותקפו במידה וחמאס יחל לשגר רקטות והרמטכ"ל הורה למפקדים להיערך לאפשרות של חידוש הלחימה.

אלפי משתמשים הגיעו היום לציין את ריקוד הדגלים בירושלים לאחר שבחודש שעבר חגיגות האירוע הופסקו בעקבות ירי הטילים לירושלים. בין הארגונים שהשתתפו באירוע ניתן היה למצוא את תנועת "אם תרצו", מועצות אזוריות שומרון, קריית ארבע, גוש עציון, בנימין, הר חברון, חניכי תנועות הנוער בני עקיבא, עזרא ואריאל, ישראל שלי ועוד.

נתנאל וקנין, תושב בית שאן שמשתתף במצעד אמר: "מציאות בה ישראל לא יכלה לחגוג את יום איחוד ירושלים היא הזויה. באנו כאן אלפי צועדים מכל רחבי הארץ כדי להניף את דגלי ישראל בגאון ולהעביר מסר ברור לחמאס- ירושלים היא בירת ישראל הנצחית".

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אשר תנועתו היא אחת ממארגני האירוע אמר כי "ירושלים מעולם לא הייתה חופשית ובטוחה יותר לכלל העדות והדתות מאשר בזמן הריבונות הישראלית. אסור לנו לקפל את הדגלים ולוותר על הנכסים ההיסטוריים הללו בגלל ארגוני טרור ושאר מבקשי רעה ואנו שמחים שאלפי אנשים בחרו להניף את דגלי ישראל פה בגאון וללא כל פחד. מדובר באירוע ערכי, חינוכי, לאומי וציוני מהמעלה הראשונה. נגד ארגוני הטרור אנחנו מעבירים מסר חד וברור- ירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום