בנט נועד עם לפיד ולא סיפר לשקד והחברים

המערכת הפוליטית מבולבלת מאוד מיו"ר ימינה בנט, שלא ברור אם הכריע והוא רק מפזר מסך עשן בקשר לכוונותיו הפוליטיות, או שבאמת הוא מתקשה להכריע. עמית סגל מפרסם הערב כי בנט, למרות שאמר כי הוא סוגר הדלת בפני גוש השינוי, נועד היום עם יו"ר יש עתיד לפיד בלא ידיעת שאר חברי ימינה

יחיאל גלאי | פוליטי 27.5.2021 | 21:38

בנט ולפיד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא ברור מה עובר על נפתלי בנט בימים אלו. יש שיגידו כי בראשו כבר סגר על ממשלת שינוי וכל הרעשים מסביב נועדו להסוות את כוונתו, אחרים יגידו שבנט בעצמו מתלבט ומתקשה להכריע, יום אחד הוא בימין ולמחרת ראשו ורובו בממשלה עם לפיד והשמאל.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל חושף הערב (חמישי) כי יו"ר ימינה נועד היום לפגישה עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, על אף שבזמן ימי מבצע 'שומר החומות' ובצל המהומות בערים המעורבת הודיע כי הוא סגר את הדלת בפני ממשלת שינוי.

לפי הדיווח, לפיד ובנט נועדו היום והאחרון לא עדכן כלל את שקד או מי מחברי מפלגתו על המהלך, מה שמשדר יותר מרמז על חילוקי הדעות הקשים בתוך ימינה.

עמית סגל הוסיף ואמר על כך, "עכשיו כבר ברור שכשבנט הודיע שממשלת השינוי ירדה מהפרק זו לא הייתה אמת, אלא הסחת דעת לצורכי הורדת לחץ".

קודם לכן פרסמה דפנה ליאל ב'חדשות 12' כי נפתלי בנט נועד עם עוד ראש מפלגה מגוש השינוי. לפי הדיווח, יו"ר ימינה נועד היום במלון הילטון בתל אביב עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, עוד פרט שמבהיר אולי לאן פניו של בנט מועדות. לפי העיתונאי אטילה שומפלבי מאתר ynet, הפגישה ארכה 13 דקות בלבד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום