מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ישראלי הותקף בלונדון: "אני רוצה להרוג אותך"

יהודי ישראלי המתגורר בלונדון ועובד בחברה בטחונית, הוכה על ידי מהגר טורקי אתמול בלילה, המהגר הטורקי אמר לישראל "אני רוצה להרוג אתכם"

ישראלי הותקף בלונדון: "אני רוצה להרוג אותך"

ישראלי תושב לונדון הוכה אתמול על ידי מהגר טורקי אנטישמי שאיים לרצוח אותו, הישראלי שעובד בחברה בטחונית סיים את עבודתו בשעה מאוחרת מאד, ויצא לכיוון ביתו, לפתע ניגש אליו גבר מוסלמי ממוצא טורקי ושאל אותו אם הוא יהודי או ישראלי, באזור יש מספר מרכזים יהודיים.

הישראלי ענה לו שהוא יהודי ישראלי, הטורקי החל לצעוק "אני רוצה להרוג אתכם, אני רוצה להרוג את כל היהודים", ל"בחדרי חרדים" נודע כי הישראלי לא נבהל מהאיום ואמר לטורקי שהוא לא ממש נבהל, הטורקי החל להשתמש באלימות פיזית, הישראלי החזיר לו חזרה והצליח להניס אותו.

לאחר מכן הישראלי הזעיק את המשטרה שהגיע למקום, והוא הגיש תלונה במקום, ולאחר חקירה קצרה המשטרה הצליחה לעלות על עקבות הטורקי ועצרה אותו.

התקיפות נגד יהודים אינן פוסקות, ביום ראשון ערב חג השבועות הסתובבו ברחובות לונדון, מאות מוסלמים עם דגלי פלסטין וקראו קריאות קשות נגד יהודים, ונגד ישראל בשל המערכה מול ארגון הטרור חמאס, חלק מהקריאות היו נוראיות, ומפאת כבוד האכסניה, אנחנו נמנעים מלפרסם אותן.

שוטרים רבים ערכו מצוד אחר מכונית במחוז הילינגדון, כולל מסוק משטרתי שהוזנק לאוויר והשתתף בחיפושים שהניבו תוצאה, השוטרים עצרו את המכונית, "ארבעה גברים נעצרו בחשד לעבירות הסדר הציבורי, עבירות מחמירות גזעניות. הם הועברו למעצר בתחנת משטרה במערב לונדון", כך נמסר מטעם משטרת לונדון. קודם לכן פרסמה משטרת לונדון, "אנו מודעים לסרטון המופיע בשפה אנטישמית משיירת מכוניות באזור סנט ג'ון ווד אחר הצהריים. השוטרים מבצעים בדיקות דחופות לזיהוי האחראים. סוג זה של התנהגות בלתי נסבל".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום