הפצוע משחזר: "שכבתי על מישהו מת" • צפו

שעות אחרי אסון מירון והעדויות על מה שהתרחש באותן דקות קריטיות מתחיל לזרום | אחד מהפצועים מתאר בראיון ל'כאן חדשות' את רגעי האימה: "הדבר היחיד שרץ לי בראש זה שאני לא רוצה שהילד שלי יהיה יתום"

קובי ברקת | חדשות בארץ 30.4.2021 | 08:12

הפצוע משחזר צילום: כאן 11 - צילום מסך

אסון מחריד: 44 אנשים נמחצו למוות באחד מהאירועים הקשים ביותר שידעה מדינת ישראל. למעלה ממאה וחמישים נוספים נפצעו באירוע בדרגות פציעה שונות.

אחד מהפצועים באירוע אמר ל'כאן חדשות' כי "זה התחיל מעומס מאוד גדול. היו עליי הרבה אנשים, שכבתי על מישהו והוא לא נשם". לדבריו, "היו צרחות ואנדרלמוסיה, ראיתי ילדים מתחתיי. הדבר היחיד שרץ לי בראש זה שאני לא רוצה שהילד שלי יהיה יתום".

 

"שכבו לי גופות מתחת לרגליים, אי אפשר לתאר במילים את מה שהיה פה", העיד אחד מהניצולים מהאירוע הקשה בראיון לחדשות 12. "ראיתי אנשים שנעשים כחולים ואז אבד להם הצבע מהפנים".

אחד מאנשי ההצלה סיפר כי "זה היה האירוע הקשה ביותר שחוויתי. פשוט רצנו מהחייאה להחייאה. עזבנו גופה ורצנו לשנייה. אני לא זוכר אירוע קשה כזה, אנשי ההצלה התפרקו תוך כדי טיפול בפצועים". דביר, בן 25 שנפצע באירוע סיפר ל'גל"צ': "מסות של אנשים נדחקו באותה הפינה ונוצרה מערבולת. היו שם מדרגות והשורה הראשונה נפלה ונפצעה הכי קשה - השנייה בעקבותיהם. הייתי בשורה השנייה והרגשתי שאני עומד למות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום