מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הכתב הפוליטי הפתיע: "לראשונה אצביע ש"ס"

כתב 'ישראל היום' הפתיע בתוכנית טלוויזיה ב'קשת 12' כשלשאלה לאיזו מפלגה יצביע השיב ללא היסוס כי הפעם הוא בוחר בש"ס. הוא נימק את החלטתו באיכות הנציגים של המפלגה | וגם, באיזו מפלגה בחר פעם קודמת? | דרעי: "יהודה, ברוך הבא!"

הכתב הפוליטי הפתיע: "לראשונה אצביע ש"ס"

מערכת הבחירות הנוכחית בצל נגיף הקורונה מלווה בהסתה בוטה נגד אזרחיה החרדים של מדינת ישראל שמותקפים בוקר וערב בכלי התקשורת השונים, גם על-ידי פוליטיקאים וגם על-ידי סוסים טרויאנים המכנים עצמם חרדים, אך מחפשים להשחית את שמו של הציבור תחת כל מצלמה או מיקרופון.

אחד מאנשי התקשורת הבולטים בהגינותם, הוא הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' יהודה שלזינגר. שלזינגר שאינו חרדי, מחובר מאוד לבני ברק ובעיקר למוסדות הקולינריים שבה והוא אף מוביל בימי חמישי קבוצות מאורגנות של סקרנים מרחבי הארץ שבאים לחזות בנפלאות עיר הקודש והחסידות.

במהלך תקופת הקורונה בלט שלזינגר בקו המתון וההוגן אותו נקט כלפי הציבור החרדי כשהתארח באולפני הטלוויזיה השונים ואף עמד כחומה בצורה נגד המשמיצים, גם מול אלה שבאים מתוכנו. 

היום (רביעי), הפתיע שלזינגר כשנשאל בתוכנית אירוח ב'קשת 12' לאיזו מפלגה הוא מתכוון להצביע בבחירות הנוכחיות. כתב 'ישראל היום' לא היסס והשיב כי הפעם הוא יצביע ש"ס. שלזינגר גם חשף כי בבחירות הקודמות הוא שם פתק ג' של יהדות התורה.

"יש להם רשימה של חברה צעירים ופרלמנטרים מעולים", נימק שלזינגר את החלטתו להצביע לש"ס וציין כי גישתם למסורת מוצאת חן בעיניו.

יו"ר ש"ס אריה דרעי לא נותר אדיש מול גילוי הלב של שלזינגר, וצייץ: "יהודה, ברוך הבא! ש"ס הבית של כולם".

 

art

 צבע אדום