מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בנט תוקף את רה"מ ומבהיר: "אם לנתניהו לא יהיו 61, נקים ממשלה לאומית"

יו"ר ימינה הבהיר שהוא מחויב למנוע בחירות חמישיות אך תקף את נתניהו והאשים "הוא מוכר את העקרונות שלו לשמאל" • על תמיכת הורוביץ בחקירה נגד ישראל אמר: "נשב עם כל המפלגות שבעד מדינה יהודית-דמוקרטית. מי שמגבה את האג בהתקפה האנטישימית הוא מחוץ למחנה"

בנט תוקף את רה"מ ומבהיר: "אם לנתניהו לא יהיו 61, נקים ממשלה לאומית"

יו"ר ימינה נתפלי בנט הבהיר היום (ראשון) כי הוא מחויב למנוע בחירות חמישיות ואמר: "אם לנתניהו לא יהיו 61, נקים ממשלה לאומית". יו"ר ימינה המשיך לתקוף את ראש הממשלה נתניהו בראיון בועדת המשפיעים של 'חדשות 12' וטען שהוא "מוכר את העקרונת שלו לשמאל".

בנט הוסיף שבכל מקרה בממשלה הבאה יהיה רוב ימני מובהק. "הממשלה, כשיש 80 מנדטים שהם פחות או יותר ימין, בוודאי שתהיה עם רוב ימני מוצק", אמר. "אנחנו פועלים לפי העקרונות שהממשלה תשקף את העם".

במהלך הריאיון תקף בנט את ראש הממשלה נתניהו: "לא אעשה – מה שנתניהו נוהג לעשות, למכור את העקרונות לשמאל כשהוא מקים ממשלות. הוא הכניס בזמנו את ברק ואת לבני. אני לא אוותר על הערכים שלי ואעשה את אותו ברית שהוא עושה עם מנסור עבאס. לי יש גבולות גזרה שנתניהו מזמן חצה אותם".

בנט אף תקף את יו"ר מרצ ניצן הורוביץ על כך שתמך בחקירת ישראל בהאג. "מה שניצן הורביץ עשה, זה לא היה שמאל. אני חושב על עצמי כחייל ועל חיילים שמסכנים את עצמם מול האויב ובא חבר כנסת שאומר "מבחינתי שיפתחו עליהם בחקירה" – זו חצייה לאנטי ציוניות", אמר. "נשב עם כל המפלגות שבעד מדינה יהודית-דמוקרטית. מי שמגבה את האג בהתקפה האנטישימית החריפה הוא מחוץ למחנה".

חדשות JDN

 

art

 צבע אדום