מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 25°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אביגדור ליברמן מפר שוב את ההנחיות • צפו

כבר בסגר הראשון, נפתחה מספרה בניגוד להוראות עבור חבר הכנסת ליברמן. הוא סירב לגנות את האמירות של חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו נגד החיסונים. ואף קרא לכל אחד לנהוג על פי שיקול דעתו בלחימה מול הנגיף. הערב התפרסם תיעוד שלו עת הוא מפר שוב את ההנחיות

אביגדור ליברמן מפר שוב את ההנחיות • צפו

איש העסקים הישראלי רוני מאנה ערך בביתו אירוע, בניגוד להנחיות של משרד הבריאות להגבלות והרחקות בתקופת מגפת נגיף קורונה. לא היינו נדרשים למסיבה בביתו של איש כזה או אחר, אלא האורח המפתיע במסיבה הוא זה שגורם לדם לרתוח ולזעוק 'טול קורה מבין עיניך'.

 

ליברמן מפר ההנחיות - מתוך האינסטגרם של רוני מאנה

אל המסיבה שערך מאנה הגיע יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן, תוך שהוא כנציג ציבור מפר את ההנחיות, נמצא במקום בניגוד להנחיות. ללא מסכות, ויותר מ-5 מתקהלים במקום סגור, כך על פי הדיווח של העיתונאי גיל משעלי.

מדובר באותו ליברמן שלא מפסיק לכוון את הזרקור הרחק ממעשיו אל עבר הציבור החרדי. גם בדבריו באירוע עצמו המשיך ליברמן והסית נגד המגזר החרדי, שהפך לכלי ניגוח בבנימין נתניהו אותו הוא מתעב.

זו לא הפעם הראשונה שליברמן למרות היותו איש ציבור ומודל עבור בוחריו לפחות (רובם אגב בקבוצת סיכון, עולי חבר העמים המבוגרים). הוא סירב לגנות את האמירות של חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו נגד החיסונים. ואף קרא לכל אחד לנהוג על פי שיקול דעתו בלחימה מול הנגיף.

כזכור, כבר בסגר הראשון, נפתחה מספרה בניגוד להוראות עבור חבר הכנסת ליברמן. האיש, כך נראה. הפך את הפרת ההנחיות למעשה קבוע וסדרתי. והאשמים? החרדים שתומכים בנתניהו.

 

art

 צבע אדום