מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פרסום ראשון: החרדים דורשים לחוקק את חוק החמץ קודם הבחירות

הסערה בעקבות החלטת בג"צ שלא לדון בהכנסת חמץ לבתי החולים בפסח, מובילה את חבר הכנסת גפני לעשות מעשה. לשכתו שיגרה בקשה מיוחדת ליו"ר הכנסת לוין ובה דרישה כי למרות הפגרה במשכן, לכנס את המליאה בכדי לחוקק חוק שיאסור על הכנסת חמץ לבתי החולים

פרסום ראשון: החרדים דורשים לחוקק את חוק החמץ קודם הבחירות

החלטת בג"צ היום (ראשון) שהובילה לכך שיתאפשר ל"ע להכניס חמץ לבתי החולים במהלך חג הפסח, עוררה את זעמם של חברי הכנסת החרדים שתקפו את השופטים וקראים לתקן את החקיקה ולחוקק גם את פסקת ההתגברות.

ל'בחדרי 'חרדים' נודע כי בסיעות החרדיות יוזמים בליץ חקיקה עוד קודם הבחירות, כדי לכנס את המליאה לדיון פגרה ולחוקק את תיקון החקיקה שיאסור הכנסת חמץ לבתי חולים.

מי שיוזם את המהלך הוא יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני, שבעקבות החלטת בג"ץ הוא דורש לאשר את אחד מהחוקים עוד קודם הבחירות בעוד כ 70 יום.

כדי לכנס את המליאה, יידרש לאסוף 25 חתימות על פי הנוהל שקובע לכנס מליאה במהלך פגרה, החרדים יאלצו לגייס את תמיכת ימינה לצד חברי כנסת מהליכוד.

חבר הכנסת משה גפני תקף הבוקר החלטת בג"צ ואמר כי "שופטי בג"צ החצופים מנצלים את התקופה שבין כנסת אחת לשנייה, שאי אפשר להעלות את התיקון לחוק שלי בעניין הזה, ולא מתחשבים ביהודים שומרי כשרות הנזקקים להגיע לשירותי בתי החולים בפסח".

גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע כי מיד לאחר הבחירות תדרוש סיעת ש"ס בכנסת את קידום הצעת חוק זכויות החולה אשר מבקשת לשמור על הסטטוס קוו ולהסמיך את מנהלי בתי החולים בנושא זה. שהרי בית חולים המשרת אוכלוסייה יהודית אינו דומה לבית חולים המשרת אוכלוסיות מיעוטים״.

 

art

 צבע אדום