מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רגב תוקפת את המצטרפת לסער: סבך מתהפך בקברו

אחרי שהצטרפה לגדעון סער, בכירת 'הליכוד' מירי רגב חוצה קו אדום כאשר בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה: "אם סבא שלך היה רואה את מעשייך - הוא היה מתהפך בקברו"

רגב תוקפת את המצטרפת לסער: סבך מתהפך בקברו

בשבוע שעבר הודיעו במפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער, על הצטרפותה של עורכת הדין מיכל דיאמנט, נכדתו של ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' לשעבר יצחק שמיר ז"ל. בתגובה בליכוד חוצים הערב (ראשון) את הקווים ושולפים מהקבר את הסב.

דיאמנט המשמשת כעורכת דין תהיה אחת מהדמויות הכלכליות במפלגה: "אני מאמינה בלב שלם שלגדעון סער יש את כל אלו: אינטגריטי, הגינות, ערכיות ואידיאולוגיה אמיתית. אני מאמינה שיש לו את הכישורים, העוצמה ויכולת המנהיגות הדרושים על מנת להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו. ולכן, קיבלתי החלטה, לא בקלות אבל באמונה שלמה, לעזוב את מפלגת הליכוד ולהצטרף למפלגת תקווה חדשה", אמרה בעת הצטרפותה.

היום תוקפת שרת התחבורה מירי רגב, מבכירי צמרת הליכןד, את דיאמנט, וכתבה כי "אם סבא שלך היה רואה את מעשייך - הוא היה מתהפך בקברו", כשהיא מקדישה פוסט בפייסבוק למצטרפת החדשה למפלגתו של סער.

רגב כותבת: "אינני מכירה אותך אבל חשוב לי לתת לך שיעור קצר בהיסטוריה - בבחירות 1992 התמודד ראש הממשלה שמיר בראש תנועת הליכוד מול יצחק רבין בראשות העבודה. אלא שגורמים בתוך הליכוד תקפו אותו כאופוזיציה פנימית. יצחק מודעי פרש לטובת "המפלגה הליברלית החדשה" יחד עם עוד מפלגות ימין שפיצלו את הגוש. את הסוף אנחנו מכירים: רבין עלה לשלטון והביא עלינו את אסון אוסלו במחיר דמים נורא".

"מיכל דיאמנט", הוסיפה רגב וכתבה, "את וסער עושים לנתניהו את מה שעוללו אחרים לסבא שלך יצחק שמיר. ניסיון למרוד במנהיג הליכוד, פיצול גוש הימין ואי קבלת דין בוחרי הליכוד. הפעם אסור לנו לתת לזה להתרחש שוב, אסור לפצל את גוש הימין. הפעם מצביעים רק הליכוד". סיכמה.

 

art

 צבע אדום