מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אימה בשכונה החרדית: אישה דקרה חרדי בצווארו

בשעות הבוקר המוקדמות נדקר חרדי בליקווד על ידי אישה שאינה שפויה, המוכרת למשטרה. הקרבן שלף את הסכין מצווארו ורדף אחריה הדוקרת והצליח בסיועם של עדי ראיה לאחוז בה עד להגעת המשטרה

אימה בשכונה החרדית: אישה דקרה חרדי בצווארו

אימה בלייקווד: גבר חרדי נדקר בשעות הבוקר (שלישי) בלייקווד. המשטרה הוזעקה בסביבות השעה 9:00, לרחוב מרטין לותר קינג, לאחר שאישה לא שפויה המוכרת למשטרה, דקרה את החרדי שהלך ברחוב מרטין לותר קינג. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הדקירה התרחשה פתאומית וללא שום פרובוקציה מוקדמת מצד הנדקר.

עוד דווח, כי האישה הפתיעה אותו מאחור, ודקרה אותו באמצעות סכין בצווארו, הנדקר שלף את הסכין שננעצה בצווארו והחל לרדוף אחר האשה, הוא הצליח להשיג אותה תוך שהוא מדמם והחזיק בה יחד עם עוד עדי ראייה שהתאספו, עד להגעת המשטרה, הקורבן הועבר לבית החולים כשהוא פצוע באורח קל. החשודה שמוכרת לרשויות הועברה למעצר.

זהו המקרה השני היום בו מעורב חרדי שנפצע. מוקדם יותר דווח כי גבר חרדי בסביבות גיל ה-30 מאושפז במצב קשה מאד, לאחר שנפגע לפנות בוקר על ידי נהג שיכור, עת נסע להנאתו על ​​רולר בליידס, ונפגע מרכב חולף ברחוב המילטון - רחוב 42 בסביבות השעה 02:30 לפנות בוקר.

הנהג ניסה להימלט מהמקום, אך למרבה המזל ניידת משטרה מתחנת 66, שחלפה במקום זיהתה את התאונה. השוטרים רדפו אחרי הרכב עד לשדרה 10 ברחוב 44, שם הוא נעצר ונלקח לתחנת המשטרה, אחד האישומים הצפויים נגדו, הינו הפקרת פצוע בשטח.

אמבולנס מקומי פינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם, שם הוא עבר ניתוח חירום בשל חבלת ראש קשה ממנה סבל.

 

art

 צבע אדום