מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

משרד הבריאות: ארבעה מקרים של המוטציה הבריטית אותרו בישראל

במהלך ישיבת השרים בנוגע לסגר המתוכנן בשבוע הבא, חשפה ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי כי אותרו בישראל ארבעה מקרים של המוטציה הבריטית בישראל | שר הבריאות: "לא אופטימיים כלל" | ראש הממשלה: "פעלנו נכון כשהכנסנו את השבים מבריטניה לבידוד במלוניות"

משרד הבריאות: ארבעה מקרים של המוטציה הבריטית אותרו בישראל

המוטציה הבריטית הגיעה לישראל: במהלך ישיבת הממשלה בה דנים כעת השרים אודות הסגר, ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס חשפה כי המעבדה המרכזית בתל השומר איתרה בישראל ארבעה מקרים של חולים במוטציה הבריטית.

על פי הידוע כעת, שלושה נוסעים ששבו מאנגליה בימים האחרונים אובחנו כחולים במוטציה החדשה, וישראלי נוסף שלא ברור מהיכן נדבק והמקרה נמצא בבירור.

ממשרד הבריאות נמסר כי "בבדיקות שבוצעו במעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות , התגלו 4 מקרים של נגיף קורונה מהזן שהתגלה באחרונה באנגליה. 3 מהמקרים שבו מאנגליה ונמצאים בבידוד במלונית. מקרה נוסף מישראל - המקרה נמצא בתהליך בירור".

עוד נמסר בהודעה, כי "משרד הבריאות עוקב אחר כל מקרה ויעדכן בהתאם".

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להודעת משרד הבריאות ואמר כי "עכשיו מבינים שפעלנו נכון כשהכנסנו את השבים מבריטניה לבידוד במלוניות". הוא הוסיף כי "החדשות הטובות הן שככל הנראה, על פי ההערכות, החיסונים שיש כרגע יעילים גם כנגד המוטציה החדשה.

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר כי "אנחנו לא אופטימיים כלל בנוגע למוטציה הבריטית". נזכיר, כי אתמול במהלך ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ככל הנראה החיסונים לקורונה יעילים גם כנגד המוטציה החדשה.

בתוך כך, נציין כי החל מהערב כל מי שחוזר מחו"ל - מכלל המדינות, יתחייב בבידוד למשך 14 יום במלוניות הקורונה.

 

art

 צבע אדום