סערה: השופט ייחל למותו של נתניהו מהחיסון

שנאה ללא גבולות: נשיא בית משפט השלום בבאר שבע בדימוס, השופט עודד אל-יגון, פרסם פוסט קשה בפייסבוק בו ייחל לכאורה למותו של נתניהו מהחיסון לקורונה שקיבל אמש כדי שלא יצא זכאי בדין

קובי ברקת | חדשות בארץ 20.12.2020 | 17:46

נתניהו מתחסן לקורונה צילום: חורחה נובומינסקי, לע"מ

סערה ברשת: מספר שעות לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את החיסון נגד קורונה בשידור חי אמש בבית החולים שיבא - תל השומר, נשיא בית משפט השלום בבאר שבע בדימוס, השופט עודד אל-יגון, ייחל לכאורה למותו של נתניהו כדי שהוא לא יצא זכאי בדין.

בפוסט שהעלה לפייסובק כתב אל יגון, "אלוקים, בבקשה תעשה שהחיסון נגד קורונה יצליח לו לנתניהו". לדבריו, "חוק סדר הדין הפלילי קובע: "236. נפטר אדם ייפסק כל הליך פלילי נגדו", ואם חלילה החיסון יכשל והוא יחלה וימות, הדבר יגרום להפסקת המשפט, כאילו לא היה מעולם". וכאן הסביר אל יגון מדוע הוא רוצה שהחיסון יכשל, "וכך תישלל מן הנאשם האפשרות לצאת זכאי בדינו".

זו לא הפעם הראשונה שאל יגון מעורר סערה באמירותיו. ביום העצמאות לפני כשנה וחצי תקף אל יגון את המנחה הדתיה לינור אברג'יל בגלל כיסוי הראש שלה.

בפוסט שהעלה אז לפייסבוק הוא כתב כי "ניסיתי לצפות בטקס הדלקת המשואות, אחרי דקה נמלטתי על נפשי. המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות. לשמחת לבי האיש שהניף את דגל המדינה, עטה על ידיו כפפות צחורות. אני מניח שביקש להגן על עצמו מפגע וצרה, ואני חושב שאולי ביקש בדרך זו לאותת לצופים ולהעביר אליהם את תחושותיו על מה שקורה לדגל הזה, ועל הכיוון שאליו הוא מתנופף בשנים האחרונות. אולי אחזור לצפות מאוחר יותר, כדי לדווח לסרבני הצפייה האחרים".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום