מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הנהג הרוצח הסגיר את עצמו לאחר שדרס למוות את יצחק בן ה-4

הטרגדיה בארגנטינה: הנהג שפגע ביום חמישי האחרון ביצחק אגוסטי הפעוט ובאמו, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה | מותו של יצחק בן ה-4 נקבע לאחר התאונה בבית החולים ואמו שעדיין מאושפזת במצב קשה לא עודכנה

הנהג הרוצח הסגיר את עצמו לאחר שדרס למוות את יצחק בן ה-4

רובן אריאל פאפאדופולוס, 44, הנהג שדרס למוות ילד חרדי בן 4 בארגנטינה, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה בשכונת פלורס בבואנוס איירס, והואשם במותו של יצחק אגוסטי, ובפציעת אמו, הוא גם הואשם בהפקרת פצועים.

"הנהג ממש טס במהירות עצומה וחצה מספר אורות אדומים" סיפרו עדי ראיה, לאחר מכן הנהג נמלט מהמקום, על פי הדיווח בתקשורת המקומית, הנהג הרג עוד אדם בהמשך מנוסתו.

כזכור כפי שדווח ב'כל רגע', ביום חמישי בלילה, דבורה אגוסטי ובנה יצחק ז"ל נפגעו ממכונית בצומת פלורס בעיר בואנוס איירס. vbvd vpudg רובן אריאל פאפאדופולוס נמלט מבלי לעזור לקורבנות. הילד נפטר ואמו נפצעה קשה מאד אך יצאה מכלל סכנה, והיא עדיין לא יודעת את התוצאה הקטלנית שגבתה את חיי בנה.

הנהג הפוגע

שניות לאחר תאונת הדרכים, שוטר שהיה במקום הזעיק סיוע רפואי וכוחות משטרה כדי למצוא את הנהג הרוצח.

הילד היה עדיין בחיים, הוא פונה לבית החולים פינירו, אך מותו נקבע כעבור כמה שעות. כאמור, האמא מאושפזת בבית החולים.

כפי שדווח ב'כל רגע', האירוע התרחש בשעה 23:02 ביום חמישי האחרון ובתיעוד ממצלמות אבטחה נראים האמא והילד בדרכם לבית מרקחת. כאשר הם חוצים את שדרת סן פדריטונראה ורכב מסוג גולף GTI צבע לבן עם חלונות כהים פוגע בהם ונמלט מהמקום, עדי ראייה נוספים סיפרו שהילד ואימו היו ב"בריכת דם".

ל'כל רגע' נודע כי עסקני הקהילה עמלו מול המשטרה ובית החולים כדי שהגופה תשוחרר כמה שיותר מהר כדי להביא את הנפטר לקבורה, ההלוויה תיערך היום והילד יטמן למנוחת עולמים בבית העלמין "אייסה" בסואדדלה בואנוס איירס.

הרכב שנתפס

הרב אוריאל הוסני רב קהילה 'מקדש יוסף' בארגנטינה, אומר כי "זו טרגדיה מזעזעת, מדובר במשפחה מאוד מוכרת בקהילה, ומעוטת יכולת, אנחנו פועלים כעת יחד עם עסקני הקהילה בקמפיין התרמות מיוחד לסייע למשפחה כספית, ולהשגת אמצעים לקניית דירה משלהם, זה בלתי נתפס, מסתבר שהנהג הזה הוא שור מועד, הוא נסע ללא רישיון וללא ביטוח, ימים מאד קשים עבורנו".

 

art

 צבע אדום