מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

עימות פומבי בין שרת התפוצות לחה"כ טיבי

במהלך דיון המבקש לקבוע כי פינוי יישובים ייערך רק לאחר משאל עם, עקץ חה"כ טיבי את השרה עומר ינקלביץ' על רקע ביקוריה בהתיישבות שמעבר לקו הירוק | חה"כ טיבי: "את גזלת קולות, התקלה שלך תתוקן בקרוב"

עימות פומבי בין שרת התפוצות לחה"כ טיבי

עימות פומבי נרשם ביממה האחרונה בין השרה עומר ינקלביץ׳ ליו"ר סיעת הרשימה המשותפת חבר הכנסת אחמד טיבי, סביב תפקידה, עם קרב עקיצות ביניהם מעל גבי הטוויטר.

אתמול (שני) במהלך דיון על הצעת חוק משאל העם שמבקש לקבוע כי פינוי ישובים ביהודה ושומרון ייעשו רק באישור משאל עם, עקץ חה"כ טיבי את השרה ינקלביץ׳ שהסביר כי דרך ביקוריה בהתיישבות אפשר להסיק כי ההתיישבות היא לא חלק מישראל.

"תגידו", אמר טיבי אתמול, "ינקלביץ' היא שרה לתפוצות? לאחרונה היא מבקרת אותם על כך שהם בתפוצות", תוך שהוא קובע, כי יש להחזיר את ההתיישבות לישראל לתוך הקו הירוק ולחזק את המניסטוריון הזה של ינקלביץ שבגלל שאין לאחרונה נסיעות לחו"ל היא נוסעת לחול אחר״. ‬

השרה ינקלביץ' השיבה לטיבי אמש בציוץ משלה בטוויטר, "אחמד, בזמן שאתה תבקר משפחות מחבלים, אני אמשיך לבקר את משפחותיהן של אחינו המתיישבים".

טיבי לא נשאר חייב והשיב לה בהתקפה, "בקרוב, כשהמערכת הפוליטית תפלוט אותך, יהיה לך הרבה זמן לבקר את המשפחות של אחייך הגזלנים. הם גזלו קרקעות ואת גזלת קולות. לפחות התקלה שלך תתוקן בקרוב".

 

art

 צבע אדום