מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווחים סותרים על מצבו של הח"כ מהליכוד

אמש אושפז חבר הכנסת דוד ביטן לאחר שנגיף הקורונה דבק בו, מקורביו הרגיעו ואמרו כי מצבו מוגדר קשה בגלל הגדרות הקורונה. הוא בהכרה ומדבר, רמת החמצן בדם שלו חזרה לרמה סבירה • שמו לתפילה: דוד בן מרגלית לרפואה שלימה

דיווחים סותרים על מצבו של הח"כ מהליכוד

ח"כ דוד ביטן הובהל אמש (מוצאי שבת) לטיפול נמרץ עם קשיי נשימה. חבר הכנסת דוד ביטן אושפז אמש בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ולא חש בטוב, מבית החולים נמסר כי הוא סובל מקשיי נשימה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

הערב פרסמו בחדשות 12 כי "מצבו של ח"כ דוד ביטן שנדבק בקורונה לפני כשבוע ואושפז אמש בבית החולים, מוגדר קשה.

מנגד מקורביו של ביטן הרגיעו ואמרו ל'ערוץ 20' כי "מצבו מוגדר קשה בגלל הגדרות הקורונה. הוא בהכרה ומדבר, רמת החמצן בדם שלו חזרה לרמה סבירה. מתפללים לרפואתו".

גם חבר הכנסת יוסי טייב מסיעת ש"ס מתפלל לרפואתו של ביטן וכתב הבוקר "נא להתפלל לרפואת דוד בן מרגלית", אנחנו ב'כל רגע' מצטרפים לתפילות ולאיחולי ההחלמה המהירה.

כזכור, ביום שני הודיע יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד': "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה" עוד הוסיף ביטן "אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד". מוקדם יותר עדכן דובר הכנסת כי גם אחד מיועציו של ח"כ דוד ביטן, נמצא חיובי לנגיף קורונה.

עד כה נכנסו לבידוד בעקבות ביטן כ-30 איש, ביניהם, השרה עומר ינקלביץ׳, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, חבר הכנסת אופיר כץ וחלק מעובדי סיעת הליכוד השוהים בבידוד בזמן שהכנסת נמצאת בשבוע דרמטי מלא בהצבעות קריטיות ותהפוכות פוליטיות.

 

art

 צבע אדום