מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מיוחד לחרדים: קורס הייטק מזורז עם מילגת מימון של 80%

הדרך הקצרה והרווחית לעולם ההיטק מתחילה כאן • בזכות הכוון תעסוקתי בני ברק. בימים אלו נפתח קורס סיילספורס - קורס מתקדם להייטק בארגונים. הקורס יעניק לך בזמן קצר את מלוא הידע הנדרש כדי לעסוק בתפקיד המבוקש בארגונים

מיוחד לחרדים: קורס הייטק מזורז עם מילגת מימון של 80%

תחום ההייטק נחשב, ובצדק, למקצוע מבוקש במיוחד. זהו ענף יציב, יחסית, השכר שניתן להרוויח בו גבוה, והעבודה עצמה מכובדת, נקיה, וממלאת סיפוק רב. גם בתקופת משבר הקורונה ממשיכים מעסיקים רבים לגייס עובדים חדשים. רוב עובדי ההייטק נהנו מאישור עובד חיוני, והחשש מפגיעה כלכלית היה רחוק מהם גם בימים הסוערים שהיו.

תחום ההייטק נחשב לאחד מהתחומים המתאימים ביותר לחרדיים. אכן, שיעור העבודה של חרדים ושל חרדיות בהייטק, הם גבוהים מאשר בענפים אחרים. ראשית, זו היכולת לעבוד מול מחשב בצוות נבחר. מרבית הארגונים מכבדים את העובדים החרדיים, ומאפשרים להם לעבוד בהפרדה תוך שמירה על ערכיהם. שנית, זהו הראש החרדי, המורגל בגמרא, שנהנה לפצח כל אתגר מחשבתי. האתגר המחשבתי הקיים בעבודה זו, מסב עונג רב לעוסקים בתחום ההייטק. מידת ההצלחה של עובדים אלה היא רבה, והם זוכים הן להערכה מהממונים עליהם ומחבריהם לצוות, והן לתגמול כספי הולם על מאמציהם ועל הישגיהם.

לפרטים נוספים על הקורס הכנסו לכאן>>>

החסרונות של תחום ההייטק ידועים גם הם: מחסור במקומות לימוד פרטיים, לימודים ארוכים שגם עולים הון רב, וקושי להשתלב במקומות תעסוקה ראשוניים. 

הפתרון לשלושת החסרונות הללו כבר כאן, בזכות הכוון תעסוקתי בני ברק. בימים אלו נפתח קורס סיילספורס - קורס מתקדם להייטק בארגונים. הקורס יעניק לך בזמן קצר את מלוא הידע הנדרש כדי לעסוק בתפקיד המבוקש בארגונים: "אדמין סיילספורס". ואם לא די בכך - השמה מובטחת ל-80% לפחות ממצטייני הקורס! לשם המחשה: משכורת אדמין סיילספורס היא כ-10,000 ש"ח בחודש, כבר משלבים די מוקדמים של העבודה, עוד לפני צבירת ותק רב.

בהכוון תעסוקתי בני ברק מציינים כי קורס הסיילספורס מהווה פריצת דרך לפרנסה נקיה, מכובדת וקלה. זו ההזדמנות של גברים חרדיים המעוניינים להשתלב בתעסוקה ההולמת את כשרונותיהם, לפרנס את משפחותיהם בכבוד ולהצליח לעשות זאת ללא דרישות לימודים בלתי אפשריות 

הקורס יפתח מיד לאחר חג החנוכה, נותרו מקומות ספורים בלבד . הקדימו להרשם כדי להנות ממלגת מימון של 80% הנחה

לפרטים נוספים על הקורס הכנסו לכאן>>>

 

art

 צבע אדום