מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ההצעה על הפרק: סגר לילי בתקופת חג החנוכה

קבינט הקורונה מכונס השעה זו יחד עם ראש המל", הפרויקטור ובכירי מערכת הבריאות. על השולחן נמצאת הצעתו של ראש המל"ל מאיר בן שבת לסגר לילי בתקופת חג החנוכה

ההצעה על הפרק: סגר לילי בתקופת חג החנוכה

קבינט הקורונה מכונס בשעה זו (שני) במטרה לגבש החלטות על ההגבלות לאור הזינוק בתחלואה, במה שמוגדר ע"י בכיר הבריאות כספו של גל שלישי של הקורונה בישראל. על השולחן עולה הצעה לסגר לילי בימי חג החנוכה.

ראש המל"ל מאיר בן שבת מציע בדיון טיפול בתחלואה בהדרגה, הראשונה: לנקוט סגר לילי החל מערב חנוכה ועד ל-2.1, במקרה שבעוד 13 יום לא ירד המצב ויגיעו למספר חולים גבוהה יש לפעול בריסון מהודק, על ידי סגירת המסחר והחינוך בערים אדומות וכתומות.

עוד קורא ראש המל"ל לשרי הקבינט לבחון אפשרות שאם בעוד 25 יום, בתום העוצר הלילי, לא תרד התחלואה, יש לצעוד לסגר מלא כדוגמת הסבבים הקודמים בחג הפסח וחגי תשרי.

פרויקטור הקורונה הפרופ' נחמן אש סירב להביע התנגדות לסגר לילי אך טען כי הוא לא יועיל. ‏"לסגר הלילי יהיה אפקט חלקי. זה יוביל לריסון מהודק בוודאי. יעברו שבועיים, האפקט של הריסון המהודק לא יתחיל וכבר נגיע למספרים של הסגר המלא. ההצעה הזו היא כמו להגיד שב-2.1 אנחנו נכנסים לסגר מלא", אמר בתחילת הדיון.

 

 

art

 צבע אדום