"רוצה שקט": שרה נתניהו עוברת דירה

שרה נתניהו - רעיית ראש הממשלה, עוברת דירה בגלל שהיא "רוצה שקט" • מדובר בבית ברחוב הפורצים בירושלים, לא רחוק מבלפור, בית פרטי ששייך למשפחת נתניהו • המדינה כבר החלה לשאת בהוצאות הנלוות

קובי ברקת | חדשות בארץ 25.11.2020 | 21:00

בית ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות עבודתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשתו - שרה נתניהו עוברת דירה לבית המשפחה ברחוב הפורצים בעיר. כך מדווח כתב 'חדשות 13' אביעד גליקמן.

גליקמן הגדיר בדיווחו את המהלך, כניסיון נוסף של משפחת נתניהו לגלגל הוצאות פרטיות על המדינה, כשהפעם מדובר בבית ברחוב הפורצים בירושלים, לא רחוק מבלפור, בית פרטי ששייך למשפחת נתניהו. כך לדבריו.

לדברי גליקמן, הבית הזה עמד שומם עד לפני כמה שבועות, אז ‏דיווחו השכנים על תנועה ערה בסביבתו. אלא שכעת נודע ל'חדשות 13' כי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, עברה למעשה לעבוד בבית המדובר ברחוב הפורצים. הסיבה, לדברי גורמים במשרד ראש הממשלה, היא שנתניהו עצמו עובד הרבה מהבית ברחוב בלפור ולטענתם שרה רוצה לעבוד בשקט במקום אחר.

הוא ציין כי בעקבות זאת החלו עבודות לבניית בוטקה ‏למאבטחים שאמורים גם לקבל שירותים צמודים, וכל זה בעלות של עשרות אלפי שקלים על חשבון המדינה. אשת ראש הממשלה ביררה אם המדינה יכולה לשלם על הוצאות שונות בבית שישמשו אותה דוגמת: טלפונים, מים וחשמל, אולם נענתה בשלילה על ידי הגורמים המקצועיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום