מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 30°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 30°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ילדכם סובל מבעיות קשב וריכוז? כך תטפלו בו נכון

הפרעת קשב וריכוז היא תופעה שכיחה הקיימת בכ-5%-10% מכלל ילדי בית הספר • הכירו את הטיפול המהפכני שיוצר מציאות חדשה אצל המטופל ומארגן את היכולת הלימודית, ההתנהגותית והרגשית אצל ילדים, נוער ומבוגרים

ילדכם סובל מבעיות קשב וריכוז? כך תטפלו בו נכון

ילד בשיעור צילום: unsplash

משה היה ילד מחונן. יש שיאמרו אפילו גאון. הוא התחיל ללכת בגיל 10 חודשים ובגיל שנתיים כבר דיבר שוטף. גם כשהחל ללמוד בגן הוריו רוו ממנו נחת. "ילד חכם ופעיל", אמרו עליו הגננות. איפשהו כשהחל את לימודיו בבית הספר, הכל השתבש. בתחילה הוא הפסיק להקשיב בשיעורים ולאחר מכן אף החל להפריע לשאר החברים בכיתה. "איפה טעינו?", שאלו הוריו בעצב. לאחר התייעצות עם מוריו בבית הספר הוחלט לשלוח את משה לאבחון, שם הוא אובחן עם הפרעת קשב קשה. 

הסיפור הזה לא באמת התרחש, אבל הוא מבוסס על סיפור אמיתי. לא סיפור אחד, עשרות ומאות אלפי סיפורים רק פה בישראל.

הפרעת קשב וריכוז היא תופעה שכיחה הקיימת בכ-5%-10% מכלל ילדי בית הספר. ילדים עם הפרעות קשב, חווים הפרעות חמורות בריכוז, אימפולסיביות ולעיתים פעילות יתר. אצל חלק מהילדים מופיעה גם בעיית התנהגות. כאשר קרוב ל80% מהילדים, ממשיכים לסבול מההפרעה גם בגיל ההתבגרות והבגרות. 

הבעיות הנגרמות כתוצאה מההפרעה, יכולות להיות בריאותיות, משפחתיות, רגשיות, מוטוריות, קשיי וויסות חושי בדגש על חוסר איזון שמיעתי ולקויות למידה. לרוב, אבחון הבעיה נעשה לאחר חצי שנה של התנהגות חריגה.

עד היום היה מקובל להמליץ לסובלים מבעיות קשב וריכוז על טיפול תרופתי בריטלין. בשנים האחרונות הפך הריטלין לדייר קבע בלא מעט בתים בישראל. מנתוני קופות החולים עולה כי בשנת 2017 לבדה הונפקו בישראל למעלה ממיליון מרשמים לריטלין.

אך לא עוד.

במרכז נוירומוטוריקה - אחד ממרכזי הטיפולים המובילים במגזר החרדי, מבצעים טיפול אלטרנטיבי, הכולל בין היתר עבודה התנהגותית רגשית על ידי אימון הילד והכוונת הוריו להתנהלות נבונה מול התנהגות שאינה רצויה ומול קשיים רגשיים ועבודה על הקשיים בוויסות החושי ובחוסר האיזון השמיעתי.

הטיפול, בתוספת תרגול נוירומוטורי והנחיית הורים וצוות חינוכי, יוצר מציאות חדשה אצל המטופל ומארגן את היכולת הלימודית, ההתנהגותית והרגשית אצל ילדים, נוער ומבוגרים, ובמרבית מהמקרים מייתר את הצורך בריטלין.



רחוב הרב קוק 27 בני ברק
רוצים לעזור לילדיכם או לעצמכם לפתור את בעיות הקשב והריכוז? פנו אלינו!
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון: 072-371-3464

ניתן גם למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים

art

 צבע אדום