מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אחותו של ביידן: "ג'ו לעולם לא יראה את טראמפ לאחר ההשבעה"

נלחמת על הכבוד האבוד: אחרי שטראמפ הודיע קבל עם ועולם כי הוא אינו מכיר בתוצאות הבחירות לנשיאות, ואחרי שהחליט לתקוע מקלות בגלגלי צוות המעבר. כעת, אחותו של הנשיא הנבחר ביידן, משיבה מלחמה ומתייחסת לאפשרות כי יתמודד לקדנציה שנייה 

אחותו של ביידן: "ג'ו לעולם לא יראה את טראמפ לאחר ההשבעה"

ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ/unsplash

משיבה מלחמה: "ג'ו ביידן לעולם לא ישוב לראות את דונלד טראמפ", אומרת אחותו הצעירה של ג'ו ביידן. אחותו היא מנהלת הקמפיין והיועצת הפוליטית הצמודה, העונה לשם ולרי ביידן אוונס.

כשנשאלה אם יכולה להיות סליחה כלשהי לנשיא ה-45 ברגע שהוא עוזב את הבמה הלאומית. היא ענתה "אין סיכוי, הוא לעולם לא יראה שוב את דונלד טראמפ, דונלד טראמפ יורד מהבמה ב-20 בינואר, זו היסטוריה, זה עבר, ג'ו לא הולך לדבר על דונלד טראמפ. למי איכפת?"

ביידן אוונס הפתיעה ואמרה עוד כי אחיה, שיהיה בן 78 כשיכנס לתפקיד, יתמודד גם לקדנציה שנייה בשנת 2024, כך מדווח אתר ה'גארדיאן'. "הוא האדם המנוסה ביותר שנכנס אי פעם לבית הלבן בתולדות אמריקה, בגלל 36 שנותיו בסנאט ואז שמונה שנים עם הנשיא אובמה. אז הוא מאוד צלול ויודע מה הכי טוב, הוא באמת מאוד מאמין שבמקום שאנחנו נמצאים עכשיו במדינה הזו, יש לנו הזדמנות גדולה לעשות דברים טובים יותר עבור כל האמריקאים". אמרה בהתלהבות האחות התומכת.

ביידן אוונס אמרה כי היא מקווה שאחיה יצליח למנף את מערכת היחסים ארוכת השנים שלו עם מנהיג הרוב בסנאט, מיטש מקונל, אם הרפובליקנים יחזיקו בסנאט, ובכך להשיג התקדמות בנושא נגיף הקורונה וסדרי עדיפויות אחרים בחקיקה.

 

art

 צבע אדום