מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בשידור חי לאלפים: חתונת בנו בכורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

אמש נחגגה חתונת בנו בכורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו | האדמו"ר במשא המרכזי: "רבי יואל הוא קודש קודשים, מלא בתורה, סולת נקייה" | וגם: הברכה המיוחדת למלך מרוקו מוחמד השישי

בשידור חי לאלפים: חתונת בנו בכורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

צילום: באדיבות המצלם

בית צדיקים יעמוד: קהילת 'שובה ישראל' בארץ ובעולם חגגה אמש (ראשון) בהתרגשות רבה את חתונת בנו בכורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, רבי יואל משה רפאל. בעקבות הנחיות משרד הבריאות, החתונה שודרה במלואה לעשרות אלפי צופים בעשרות מוקדים בישראל ובעולם.

שמחת החתונה נעשתה באופן מצומצם, על פי ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, הכוללות קפסולות סגורות של עד עשרה אנשים בחלל אחד סגור, אשר עברו ביקורת קפדנית ואכיפה על ידי סדרנים.

בסידור הקידושין כובד אביו של האדמו"ר, רבי חיים שמעון פינטו - רב הערים אשדוד וקריית מלאכי אשר במהלך החופה הקריא ברכה מיוחדת ומפורטת למלך מרוקו מוחמד השישי, על עמידתו האיתנה לצד הקהילה היהודית במרוקו כולה. השתתפו עוד: ראשי ישיבות, רבנים, אדמו"רים ונגידים.

הרב נואם בשמחה.

את המשא המרכזי נשא האדמו"ר הרב פינטו שסיפר על בנו החתן רבי יואל: "יום אחד כשהיה בגיל 12, נכנסנו לחדר שלו וראינו אותו עובד, שאלנו אותו 'מה אתה עושה?' והוא השיב: 'אבא, אני מכין לך מתנה לראש השנה ליומולדת', שאלנו אותו, 'מה המתנה?' והוא השיב: 'אני מכין ספר מהחידושים שלך', בן 12, הוא הוציא את הספר הראשון שלנו. רבי יואל הוא תלמיד חכם עצום, יש בו את כל המעלות, הוא תלמיד חבר שלנו, אהוב עלינו אהבה מרובה".

"רבי יואל הוא קודש קודשים, מלא בתורה, גדוש ביראת שמים ובמעשים טובים, חכם ונבון, בקיא בכל עניין, סולת נקייה", הוסיף האדמו"ר הרב פינטו בדברי השבח על בנו החתן.

לרגל השמחה, יצא לאור ספר מיוחד - 'תורת הרי"ף' על המועדים וחגי ישראל על ידי 'תורת יאשיהו' - מכון הספרים של קהילת 'שובה ישראל' המו"ל את ספרי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

 

art

 צבע אדום