מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בנט תמך בלפיד לראשות הממשלה; הליכוד: "חתרן נשאר חתרן"

על רקע הסקרים בהם נצמד נפתלי בנט ליריבו בנימין נתניהו, הן במנין המנדטים והן באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה, בליכוד מנצלים את המצב ותוקפים בחריפות את בנט שהצביע הערב בעד הצעת אי אמון של 'יש עתיד' שהציעה את לפיד כראש ממשלה | הליכוד: "בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד"

בנט תמך בלפיד לראשות הממשלה; הליכוד: "חתרן נשאר חתרן"

בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

בתום דיון במליאת הכנסת הערב (שני) הפילה הקואליציה את ארבע הצעות אי האמון בממשלה שהגישו סיעות האופוזיציה, כשהמרכזית היא של 'יש עתיד', שהציעה את ראש המפלגה יאיר לפיד לתפקיד ראש הממשלה, בליכוד תוקפים את בנט שתמך בהצעה.

בהצבעה שנפלה תמכו חברי הכנסת נפתלי בנט, מתן כהנא ואביגדור ליברמן, כשבליכוד ניצלו את ההצבעה לתעמולה; "חתרן נשאר חתרן. בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד שאמר כי בכוונתו לעקור 100,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לתפקיד ראש הממשלה. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג'וב", נמסר.

בסיעת 'ימינה' של בנט השיבו ומסרו: "לכל המתרגשים. מתחילת הקדנציה הצבענו תמיד בעד כל הצעת אי-אמון בממשלת הכישלון הזו, ובלבד שזה הוגש על ידי מפלגה ציונית, ואנחנו נמשיך בזה כמובן. אין היום כל שינוי. כמו כל הצעות האי אמון, זהו ארוע סמלי בלבד שמבהיר שאין לנו אמון בממשלה".

עוד הוסיפו ותקפו את לפיד באומרם כי "כל טירון יודע שלא היה סיכוי להכתיר את לפיד לראש ממשלה. מציעים לחברי הכנסת בליכוד לטפל במיגור הקורונה והשבת הפרנסה ולא בעוד ספינים סוג ג'".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום