מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 35°c
אשדוד 24°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 35°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סאגת אומן: נתניהו נרים צוות; טיבי לצד חסידי ברסלב

סערת נסיעת חסידי ברסלב לציון רבי נחמן באומן מגיעה לנקודת הכרעה • רה"מ מינה את השר זאב אלקין לעמוד בראש צוות שרים שיבחן מתווה נסיעה תקין • במקביל, ח"כ טיבי מתייצב לצד החסידים ותוקף את ראש הממשלה על התנהלותו בנושא

סאגת אומן: נתניהו נרים צוות; טיבי לצד חסידי ברסלב

אחמד טיבי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סאגת הטיסות לאומן מתקרבת לנקודת הכרעה, ראש הממשלה מודיע הערב (מוצ״ש) על הקמת צוות שיגבש מתווה לטיסות חסידי ברסלב לאומן, תוך שחבר הכנסת אחמד טיבי תוקף את ראש הממשלה.

בלשכת ראש הממשלה הודיעו כי בתיאום עם שר הבריאות אדלשטיין ופרויקטור הקורונה פרופ' גמזו, מינה ראש הממשלה את השר זאב אלקין לעמוד בראש צוות שרים שיבחן את האפשרות למתווה נסיעה לאומן, תחת הגבלות מחמירות של הרשויות באוקראינה. בצוות חברים שר החוץ אשכנזי, שר הפנים דרעי ושר המדע יזהר שי.

בנוסף, חבר הכנסת אחמד טיבי תוקף הערב את ראש הממשלה בכל הטיפול בטיסות חסידי ברסלב לאומן ואומר, "הטלפון של נתניהו לנשיא אוקראינה לעצור את החסידים מלהגיע לאומן בראש השנה ואחר כך לספר להם שהוא מחפש פתרונות, זה גם שקר כפול וזו גם פגיעה בחופש הדת".

לדברי חבר הכנסת טיבי "אפשר למצוא פתרון, המחשבה מראש תוך שמירה על ההוראות ובלי לפגוע כך באלפי אנשים. אנחנו נגד התקהלויות מבלי לשמור על מרחק; חתונות והתקהלויות שונות, אבל היה צריך לחשוב בצורה אחרת מבלי לשקר לאנשים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום