מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 35°c
אשדוד 24°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 35°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"די לדיאטות!": השיטה שסחפה אלפים מגיעה לציבור החרדי

שיטת תזונה הבנויה על אימון אישי, מהווה מהפכה בקרב שומרי משקל וכבר סייעה לרבבות • צוות מנוסה התאים את השיטה במיוחד עבור המגזר החרדי ופיתח נוסחה ייחודית בשם "slimfit" • על ידי ליווי אישי, מעקב אחר הגורמים להשמנה ובניית שגרה נוחה, השיטה מחוללת פלאים ומבטיחה ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא • הבשורה המשמחת: לא תצטרכו לוותר על מסעדות

"די לדיאטות!": השיטה שסחפה אלפים מגיעה לציבור החרדי

אילוסטרציה צילום: pixabay

איזו דיאטה אתם מעדיפים? דיאטת מיצים, דיאטת פחמימות, דיאטת שינה או דיאטת מלפפונים?
רבים מאיתנו מתמודדים עם המלחמה היומיומית כנגד השמנת יתר ועם הרצון העז לשנות את הרגלי התזונה שלנו לבריאים יותר.
הנתונים מוכיחים כי הרוב המוחלט של עושי הדיאטות למיניהן, חוזרים לסורם תקופה קצרה לאחר סיום התהליך הדיאטטי.
במשבצת הזו נכנסת שיטת slimfit הייחודית, שלקחה צעד אחד קדימה את תהליך הירידה במשקל.

למעבר לתוכנית הייחודית שמבטיחה ירידה במשקל בצורה קלה ונוחה לחצו כאן >>

"העיקרון הוא להבין היטב מהי המטרה. מבחינתנו המטרה היא לא לסמן איקס קילו שאותם נרצה להוריד. אמנם כך נוכל להשיג את המטרה במהירות אך באותה מהירות אנו נשיב את הקילוגרמים חזרה". מספרים מפתחי השיטה ל'בחדרי'.

מה אם כן המטרה, איפה בדיוק הקאץ'?
"יש כמה שלבים בתהליך. אבל המטרה בסוף היא לאבחן היכן הכשלים בהרגלי התזונה של כל אחד. אנחנו בוחנים לעומק מהו הגורם הפיזיולוגי שמגביר את החשקים שלו לזלילת קלוריות מיותרות ועל ידי ליווי אישי צמוד, אנחנו מבינים מה דרוש לו בכל ארוחה, איזו תזונה נכונה עבורו וכך בונים לו תפריט אישי ומדויק. כך הוא יכול להנות משלל פינוקים, ללכת למסעדות, לאכול באירועים כמו שצריך ועדיין להוריד במשקל בצורה ניכרת". לדבריהם, הנוסחה המיוחדת מנפצת לא מעט מיתוסים נדושים. "שיטת האימון האישי עובדת פלאים והיא מקנה לבן אדם מעין חינוך מנטלי חדש בכל הנוגע לתזונה ושמירת משקל. הוא עובר שינוי שבו הוא מגלה כי התפיסות הישנות שהיו לו לגבי ירידה במשקל, שגויות מהיסוד".

מטרה נוספת שמגשימים בשיטת slimfit, היא לתת מענה לחסרונות הקיימים בדיאטה. "תהליך דיאטה בעייתי מהרבה בחינות. הוא לא מתחשב במה שהגוף זקוק. החשקים שלנו למאכלים מסויימים מעידים על דברים שחסרים לגוף והשיטה שלנו יודעת להעניק אותם בצורה מזינה ובריאה יותר. כך תהליך הירידה במשקל עובר הרבה יותר בקלות ובנוחות וכך גם ניתן לשמר את אורח החיים הבריא לטווח הרחוק". מסתבר כי השיטה מעניקה גם פתרון מושלם לעיצוב וחיטוב הגוף, "מניעת תזונה מהגוף, לרוב גורמת לנו לאבד ממסת השריר. אולם כשבוחנים היטב אילו ויטמינים ותוספים הגוף דורש במהלך היום, לא רק שלא נאבד ממסת השריר, אלא היא רק תלך ותגדל".

חדשות לבקרים אנו שומעים על שיטות שפיצחו את בעיות העלייה במשקל. אולם הבידול המרכזי של שיטת סלים פיט, הוא שעומדים מאחוריה הרבה שנות ניסיון, מאות קבלות מוכחות ואלפי קילוגרמים שנושלו מבעליהם… כמו כן, הצוות המיומן עובר לא מעט הכשרות מקצועיות על מנת להגיע לסטנדרט מקסימלי באימון האישי.
"אנחנו צוות ותיק ומנוסה באימון לתזונה נכונה. היו לנו כבר מספר פורמטים בעבר וכעת גיבשנו שיטה ייחודית שמתאימה לציבור החרדי. היא לא דורשת יציאה מהבית והיא בנויה בדיוק על פי סדר היום של כל אחד שמעוניין לקחת בה חלק וזה עניין שמאוד מדבר לאוכלוסיית המגזר".

מה אפשר לומר לכל המיואשים שניסו כבר את כל השיטות ועדיין נותרו עם משקל עודף?
"שיפסיקו עם הדיאטות. זה דומה לרכב שיכניסו בו דלק לא מתאים. האנרגיה בגוף פועלת על ידי תזונה מסוימת ואם אדם ירעיב את עצמו, חזקה עליו שהדיאטה לא תחזיק מעמד לאחר סיומה. בשביל לרזות ויתירה מכך, בשביל לשמור על בריאות הגוף שלנו, דרוש שינוי בתפיסת התזונה של הלקוח. שיהפוך את כל התהליך ליותר יעיל ובעיקר, ליותר קל ונוח. לשם אנחנו חותרים להגיע וב"ה הצלחנו בזה לא פעם ולא פעמיים".

למעבר לתוכנית הייחודית שמבטיחה ירידה במשקל בצורה קלה ונוחה לחצו כאן >>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום