מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 35°c
אשדוד 24°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 35°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

למעלה משעה: הרבי מבאיאן והרבי מסאדיגורה נפגשו

אדמו"רי בית רוז'ין נפגשו: האדמו"ר מסאדיגורה הגיע היום לביקור אצל האדמו"ר מבאיאן בירושלים והסתגרו בחדר למעלה משעה. בשבת הקרובה צפויה שבת התאחדות מרכזית במרכז החסידות של סאדיגורה בבני ברק 

למעלה משעה: הרבי מבאיאן והרבי מסאדיגורה נפגשו

האדמו"רים מבאיאן וסאדיגורה ביציאה מהבית צילום: צ.פ.

האדמו"ר מסאדיגורה שהוכתר למלא מקום אביו באדמו"רות הגיע היום (שני) אחר הצהריים לביקור ראשון אצל האדמו"ר מבאיאן חבר מועצת גדולי התורה וגדול אדמו"רי בית רוז'ין.

הרבי הגיע לבית הרבי מבאיאן ברחוב בר גיורא בירושלים והשניים שוחחו למעלה משעה בארבע עיניים ללא נוכחות הגבאים, מה שמביא להסתקרנות גדולה בעולם החסידות על מה נסובה השיחה.

בסיום הביקור ליווה הרבי מבאיאן את הרבי מסאדיגורה עד לרכבו.  

 

האדמו"ר מסאדיגורה שהוכתר בגיל 24 בדומה להכתרת הרבי מבאיאן שמונה לכהן כאדמו"ר בגיל 26 להנהיג את חסידות באיאן וקשר מיוחד קיים בין החצרות.

אחד מחסידי באיאן מספר ל'בחדרי חרדים': כי "הביקור היום הוא סגירת מעגל, שכן לאחר פטירת בעל ה'עקבי אבירים' מסאדיגורה זצ"ל עוד קודם הלוויה נפגש הרב'ה מבאיאן עם הרבי מסאדיגורה זצ"ל לפגישה ממושכת בארבע עיניים". 

בימים הקרובים צפוי הרבי מסאדיגורה לבקר בעוד בתי גדולי ישראל ואדמו"רים, רק אתמול החל לקבל קהל לשם נהרו מאות חסידי סאדיגורה קבלת קהל שתוכננה לשעתיים ונמשכה חמש שעות בחדרו של אביו הרבי זצ"ל. 

בשבת הקרובה פרשת כי תצא תתקיים שבת ראשונה עם האדמו"ר החדש במרכז החסידות בשכונת שיכון ה' בבני ברק שם ייבנה אוהל ענק לעריכת הטישים. 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום