שר הבריאות קבע מזוזה בפתח מחלקת הקורונה של 'אסותא אשדוד'

בביקור באשדוד כובד שר הבריאות לחתום ראשון על "קיר החתימות" שעליו ההצהרה: ערבות הדדית – עוטים מסכה • והבשורה: "השגתי מיליארד ש"ח למערכת הבריאות"

בריאות 20.8.2020 | 15:26

אדלשטיין קובע מזוזה באסותא צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות, יואל (יולי) אדלשטיין, התארח היום בבית החולים 'אסותא אשדוד' כשהוא מסייר ומתרשם מהמחלקות השונות, חלקן חדשות. בשיא הביקור כובד השר לקבוע את המזוזה בפתחה של מחלקת הקורונה בבית החולים.

שר הבריאות היה היום אורח בית החולים 'אסותא אשדוד', בית החולים הציבורי הראשון שנבנה בישראל בארבעים השונה האחרונות. את האורח קיבלו מנכ"ל 'מכבי' ויו"ר 'אסותא' מר רן סער, ומנכ"ל בית החולים 'אסותא אשדוד' ד"ר ארז ברנבוים וכן ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

בשיאו של הביקור כובד שר הבריאות בידי רב בית החולים הרב יעקב קיהן בקביעת מזוזה במחלקת הקורונה, הנותנת מענה לחולי הקורונה מהעיר אשדוד ומהישובים הסמוכים. השר הביע תקווה שהמחלקה תהפוך למיותרת בקרוב ולא יהיה בה צורך, לאחר שהנגיף ימוגר בע"ה.

השר בישר על השגת כמיליארד שקלים בשיחות עם משרד האוצר, עבור היערכות בתי החולים וקופות החולים לחורף. "אני מגיע לכאן עם בשורה של ההיערכות לחורף", אמר וסיפר כי "הושגה תוספת של מיליארד שקלים. כ 400 מיליון ילך לאשפוזי בית על מנת למנוע מאנשים את הצורך להגיע למרפאות, ועוד כ 600 מיליון שקלים לדברים כמו חיסוני שפעת, רפואה מרחוק ופעולות נוספות שנדרשות לטיפול בתחלואה כפולה. אני מקווה שזו רק סנונית ראשונית באמצעותה החולים יוכלו להיערך לחורף בצורה ראויה כפי שאנחנו מצפים מהם".

בהמשך נחשף בפני שר הבריאות "קיר החתימות" שהוקם בבית החולים והוא מתנשא לגובה של 2.5 מ' וברוחב של ששה מטרים, כשעליו הכיתוב "ערבות הדדית. עוטים מסיכה ושומרים על הבריאות". השר כובד לחתום ראשון את חתימתו, כשאחריו נקראים כל הבאים בשערי בית החולים לחתום על הקיר – וכמובן ליישם את ההצהרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום