מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תגבור הקווים למגזר החרדי: מאות אוטובוסים לצפון

מעל עשרת אלפים נוסעים יוצאים מדי יום מהריכוזים החרדים לצפון הארץ בארבע מאות נסיעות – עליה של מאות אחוזים • יוקם מוקד חירום מרכזי שיוכל לתת מענה בזמן אמת לנוסעים • סגן שר התחבורה אורי מקלב בוועדה לפניות הציבור: “יש להעלות את תפוסת הנוסעים בקווי השירות ל-75%”

תגבור הקווים למגזר החרדי: מאות אוטובוסים לצפון

תחבורה ציבורית בירושלים | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

בדיון שהתקיים היום (ב’) בוועדה לפניות הציבור של הכנסת, אמר סגן שר התחבורה אורי מקלב כי יש להגדיל את תפוסת הנוסעים בקווי השירות עד ל-75% תפוסה. “הנחית הממשלה כיום היא כי השירות אינו לבילויים, במצב הנוכחי אנו לא יכולים להבטיח לנסוע שירות סדיר (לנוסע) כאשר יחזור”.

כמו כן ציין מקלב כי “עם תחילת ימי בין הזמנים ראינו עליה גבוהה מאוד בביקושים לתחבורה ציבורית וקשה לדעת לצפות מראש מתי יהיה ביקוש גדול, ההנחיה שלנו היום היא לתגבר ככל האפשר את קווי השירות, אנחנו לא משאירים אף אחד בתחנה בלילה”.

לדבריו, הבוקר יצאו למעלה מעשרה אוטובוסים מהר חוצבים למירון, בלילה קודם לכן יצאו ארבעה עשר אוטובוסים בשעה בקו 422 לבני ברק, כאשר ביום רגיל יוצאים ארבעה אוטובוסים בשעה. אנחנו מסיעים יותר מעשרת אלפים נוסעים ביום מהריכוזים החרדים לצפון הארץ – גידול של יותר משלוש מאות אחוזים מהשגרה, “העלינו משמונים נסיעות יומיות לארבע מאות נסיעות יומיות מהריכוזים החרדים לצפון”.

עוד הוסיף סגן השר מקלב, “אנו מקימים מוקד חירום מרכזי שיוכל לתת שירות בזמן אמת לחברות ולנוסעים, מוקד שיהיה בסמכותו לתת שירות ולהוציא קווי שירות או לתגבר במידת הצורך, כך נוכל לקבל בזמן אמת את תמונת המצב ולא רק בדיעבד”.

ביזנעס

art

 צבע אדום