מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כל הפרטים לקראת צאת מסע הלווית האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל

היערכות לקראת מסע הלווית האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל היום אחר הצהריים מבית מדרשו בבני ברק לבית החיים 'נחלת יצחק' בגבעתיים | כל הפרטים על היערכות המשטרה לקראת מסע הלוויה בעידן הקורונה ומי יוכתר במסע הלוויה לאדמו"ר על פי הצוואה 

כל הפרטים לקראת צאת מסע הלווית האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל

האבל בחסידות סאדיגורה בפרט ובעולם החסידות בכלל עם הסתלקותו הלילה של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה הגאון הצדיק רבי ישראל משה פרידמן זצ"ל חבר מועצת גדולי התורה של ארה"ב שנפטר לאחר מחלה קשה בשיא הנהגתו שבעה וחצי שנים אחרי אביו הרבי זצ"ל.

מיטתו של הרבי זצ"ל הוכנסה בשעת לילה לבית מדרשו הגדול חצר הקודש בשכונת שיכון ה' בבני ברק לשם הוכנסה מיטתו מבית החולים שיבא בתל השומר, החסידים פרצו בקולות שבר ובכיות והדליקו נרות סביב מיטתו. 

 

'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים לקראת צאת מסע הלוויה שיצא היום באזור השעה 16:00 אחר הצהריים. עסקני החסידות נפגשו הבוקר עם נציגי המשטרה להיערך לקראת מסע הלוויה בעידן נגיף הקורונה. 

במשטרה נערכים לאבטח את מסע הלוויה הגדול יחד עם כוחות ההצלה ובפרט בחום הכבד תוך שמירה על ההנחיות והמשטרה נערכת לסגור את צירי התנועה לאורך מסע הלוויה.

בארגון הצלה מקיימים בשעה זו הערכת מצב עם מד"א, משטרת ישראל ועם הגורמים הרלוונטיים אודות אבטחת הלוויה  את האבטחה הרפואית למסע הלוויה ילוו ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועים, בימבולנסים וחוליות רגליות של חובשים.

מסע הלוויה יצא מבית המדרש הגדול של החסידות ברחוב גוטמכר ומשם רגלית דרך רחוב השומר דרך ישיבת רוז'ין סאדיגורה לרחוב עזרא בעיר לבית החיים 'נחלת יצחק' בגבעתיים לשם יגיעו באוטובוסים מאורגנים, הרבי שם ייטמן סמוך לחלקת אבותיו. 

כמה מבניו של האדמו"ר נמצאים באירופה לרגל שמחה משפחתית אצל דודם הרב ישראל מאיר פלדמן שחיתן אמש בלונדון ויגיעו היום במטוס פרטי יחד עם דודם הגאון רבי פנחס שפירא רב בית המדרש סאדיגורה בתל אביב. כמו כן הבן הרב אפרים פישל פרידמן מארה"ב עלה על טיסה מארה"ב בכדי להספיק את מסע הלוויה. 

עדיין לא ברור מי מהבנים יוכתר במסע הלוויה, הרבי השאיר אחריו שישה בנים ובמסע הלוויה כנהוג צפוי הכתרה כפי צוואתו והוראתו של הרבי זצ"ל שנתן בחיי חיותו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום