מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נמנע פיגוע בגבול סוריה: צה"ל חיסל ארבעה מחבלים על הגדר

אחרי התקרית בשבוע שעבר, חוליית מחבלים ניסתה לבצע הלילה פיגוע כנגד חיילי צה"ל סמוך לגדר הגבול הסורי, כוח מיוחד שביצע מארב זיהה אותם מניחים מטענים בקרבת גדר הגבול. ארבעת חברי החוליה חוסלו בהצלחה ובכך נמנע אסון בחסדי שמים | מתיחות באזור מאפשרות לתגובה

נמנע פיגוע בגבול סוריה: צה"ל חיסל ארבעה מחבלים על הגדר

pixabay

לאחר ימים מתוחים בגבול הצפון, כוח מיוחד של צה"ל שביצע הלילה (שני) מארב באזור דרום רמת הגולן, סמוך למוצב צבאי, זיהה חולייה בת מספר מחבלים אשר מניחים מטענים בקרבת גדר הגבול.

כוח צה"ל וכלי טיס של חיל האוויר ביצעו ירי במקביל על החוליה שמנתה ארבעה מחבלים ופגעו בהם. מצה"ל נמסר כי בחסדי שמים אין נפגעים לכוחותינו.

 

צילום: דובר צה"ל

על פי דיווחו של אור הלר ב'חדשות 13': תצפיתניות של גדוד האיסוף הקרבי עייט בגבול סוריה, הבחינו בחוליית המחבלים באזור 11 סמוך לתל פארס. כח של יחידת הקומנדו מגלן היה במארב במקום וירה על החולייה עם כלי טייס של חיל האוויר. ארבעה חברי החוליה נהרגו. ההערכה שבאו להניח מטענים על הגדר. השאלה הלא פתורה עדיין, האם מדובר בפעילי חיזבאללה או שמא חוליה שפעלה לבדה.

"כוחות פיקוד הצפון נמצאים בדריכות גבוהה לכל תרחיש, צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית בשטחו ולא יאפשר כל פגיעה בריבונות של מדינת ישראל", מסר דובר צה"ל.

בימים האחרונים נמשכה הדריכות בגבול הצפוני מחשש לפיגוע נקם של חיזבאללה בעקבות מותו של פעיל הארגון שנהרג בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה. מאז האירוע בשבוע שעבר בהר דב, תגבר צה"ל את כוחותיו באופן משמעותי במטרה למנוע את הפגיעה בחיילי צה"ל, ובמקביל להתכונן לפגיעה משמעותית בחיזבאללה במידה וזה יפגע בחיילי צה"ל.

כזכור, באירוע שהתרחש בשבוע שעבר באזור הר דב שבגבול הצפון, ירו כוחות צה"ל לעבר חוליית מחבלים שחדרה לשטח ישראל. בעקבות הירי נמלטו המחבלים בחזרה לשטח לבנון. בהמשך הכחישו בחיזבאאלה כי ניסו לבצע פיגוע ואיימו כי הנקמה על הריגתו של פעיל הארגון עוד לא הסתיימה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום