מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפרסומאי הגדול שוב מסית: "ליצמן דאג לייבוא אישי של חרדים מברוקלין"

יו"ר חברת מקאן ומי שנחשב לאחד מגדולי הפרסומאים בישראל, יוצא הבוקר להתקפה והסתה כנגד הציבור החרדי: בראיון שנערך עימו אמר שילוח "מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות" • ישראל כהן פרשן קול ברמה בתגובה: "הגיע הזמן שהחברה החרדית תחרים את חברות הענק שעובדות איתו"

הפרסומאי הגדול שוב מסית: "ליצמן דאג לייבוא אישי של חרדים מברוקלין"

הפרסומאי אילן שילוח צילום: מתוך חשבון הטוויטר

‏הפרסומאי אילן שילוח מעורר סערה: בראיון שנערך עימו הבוקר בחר שילוח להסית ולשסות בציבור החרדי והתבטא כי "אט אט מיקוד הקורנה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד".

אילן שילוח ממשיך: ‏"בגלל הגידול המשמעותי בחולי קורנה במרכזים החרדים שוב אישר ביבי אדלשטיין לליצמן ודרעי להגדיל מספר מתפללים באיזור סגור. סך הכל פועלים הגיונית ועניינית ללא שום לחץ פוליטי. הטיפול של ביבי במשבר קורונה במגזר החרדי הוא כישלון שכולו נובע מלחצים פוליטיים"

ישראל כהן פרשן רדיו קול ברמה: ‏"בושה! האיש הזה שמכהן כיו״ר מקאן חברת הפרסום מהגדולות בישראל לא בוחל בשום דרך להשמיץ באופן שיטתי את המגזר החרדי, כעת אילן שילוח מאשים את החרדים בהפצת נגיף הקורונה. הגיע הזמן שהמגזר החרדי יחרים את חברות הענק שעובדות עם מקאן."

עוד מכהן: ‏"‎‎מר שילוח, שכחת מי הביא את הגל השני של הנגיף לישראל? מי הדביק את כולנו בגל השני? לא מדובר בגימנסיה, מוסד חילוני שלא שמר על הכללים והביא את הנגיף להדבקה המונית? האם כל התקלות והאישורים לטדי שגיא לצפצף על ההנחיות בוצעו על ידי חילונים כמו גרוטו? אז מי הדביק וצפצף על ההנחיות, החרדים?".

מגיש בגל"צ רינו צרור הגיב לשילוח: "‏‎לא מדויק אילן. והמגזר הערבי? ותל אביב? יש בה 1000 היום, ומזרח ירושלים? ועוד ועוד. ובאשר ל-17 אלף, גם כחול-לבן בתמונה, גם שרת הקליטה תמנו שטה, ואתמול, בשיחה איתה, פירטה את ההתנהלות הצפויה. ובכלל, גמזו יחליט".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום