מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לקראת ההצבעה: גפני תוקף את סמוטריץ' "אין לי זמן להטרלות"

ח"כ גפני צילם סרטון בו הוא פונה לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אחרי שהלה הודיע כי יעלה להצבעה הקמת ועדת חקירה שתבדוק את נושא האכיפה הבררנית כלפי הציבור החרדי • בסרטון אומר גפני "בצלאל, אני עסוק בעשיה ומטפל בעניין, נצביע נגד". "מחכה לראות מה המתיחה הבאה שלך"

לקראת ההצבעה: גפני תוקף את סמוטריץ' "אין לי זמן להטרלות"

משה גפני/בצלאל סמוטריץ צילום: מרים אלסטר/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בסרטון שצילם חבר הכנסת משה גפני, הוא יוצא במתקפה כנגד חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ ומסביר מדוע הוא צפוי להתנגד להצעתו להקים ועדת חקירה לדון על ניהול משבר הקורונה והתנהלות הממשלה מול המגזר החרדי.

"תשמע", פונה חבר הכנסת גפני בסרטון לחבר הכנסת סמוטריץ' ואומר: "נניח ואתה מציע היום הצעת חוק שמכפילה את תקציב הישיבות, ומעניקה לי סמכות בלעדית בנושאי דת ומדינה. אני וחבריי נצביע נגד".

 

גפני אומר: "אני רוצה לומר לך את מה שאמרתי גם לראש הממשלה: חבל שאתה וחבריך לא חלק מהקואליציה הזאת. יש לכם מה לתרום בה", והוא תוקף, "אבל בצלאל, אנחנו במשבר, ואני, בניגוד אליך, עסוק לצלוח אותו. אין לי זמן לספינים ולהטרלות של חבר יקר שנשאר באופוזיציה".

"אני מבין אותך", הוא מוסיף, "מבין את הצורך שלך לעשות זאת, ורק לפני שבועיים אני וחבריי, תמכנו בהצעה שלך להקים ועדת חקירה על התנהלות שופטי בית המשפט העליון. עכשיו, אתה מבקש הקמת ועדת חקירה על אכיפה בררנית נגד המגזר החרדי. אני כל היום עוסק בזה. נפגש עם ראש הממשלה והשר לבטחון הפנים, אנשי המל"ל ואנשי משרד הבריאות כדי לתקן את המצב".

גפני מסביר כי "ההבדל הוא, שאנחנו בעבודה ללא הפסקה. ואתה כרגע, לצערי, בהפסקת פרסומות. אנחנו נצביע נגד ההטרלה השבועית. ואני במתח לראות מה תהיה המתיחה הבאה שלך".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום