מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תוכנית מזומן לכל אזרח: יוקם צוות שיקבע את אופן החלוקה

בצוות יהיו חברים בנימין נתניהו, בני גנץ, ישראל כ"ץ ועמיר פרץ • נתניהו: "הדגש החשוב ביותר הוא על המהירות, גם במנגנון וגם בהחלטות"

תוכנית מזומן לכל אזרח: יוקם צוות שיקבע את אופן החלוקה

לע"מ

בישיבת הממשלה היום הוחלט על הקמת צוות שיקבע את אופן חלוקת 6 מיליארד שקל לאזרחים. בצוות יהיו חברים ארבעה שרים: בנימין נתניהו, בני גנץ, ישראל כ״ץ ועמיר פרץ.

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: שהחלטת מסגרת על אישור מענקים לאזרחי ישראל, מובאת כדי להמריץ את הכלכלה ולעזור גם ביצירת תעסוקה.
"אנחנו מדברים על מסגרת של 6 מיליארד שקל, אנחנו נמנה צוות שרים שיקבע את אופן החלוקה. הדגש החשוב ביותר הוא על המהירות, גם במנגנון וגם בהחלטות, ולכן הדיון הזה שאנחנו רוצים לקיים צריך להתבצע באמת ביממה הקרובה, אם לא היום עד מחר, ולא יאוחר מזה, כדי שנוכל להביא למימוש הדבר במהירות האפשרית".

עוד התייחס נתניהו לכך שהוא מבקש ממשרדי הממשלה להכין את תכנית היציאה הבטוחה ממגבלות הקורונה. "יש לנו כמובן מטרה משותפת - לבלום את התפשטות הקורונה בצעדים שונים. אני מזכיר לשרים שעד יום חמישי אני מבקש מכל משרד ומשרד תוכנית יציאה בטוחה ממגבלות הקורונה. כלומר, שאם אנחנו מיישרים את העקומה ומגיעים ליעדים שאנחנו נציב במספר החולים הקבוע ביום, כשאנחנו יכולים לפעול לאורך זמן בשגרת קורונה. זה מה שאני מבקש מהשרים להביא". 

לדבריו, הוא סיכם עם גנץ על ייעול עבודת הממשלה לרבות קבינט הקורונה, שהיה נרחב מדי.

גלובס

art

 צבע אדום