מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 30°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 30°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התיעודים המזעזעים: זה החרדי שיפקח על התנהלות המשטרה

לאחר שרשרת התיעודים הקשים שהצביעו על אכיפה משטרתית נוקשה ואלימה כלפי המגזר החרדי ובהמשך לפרסום שלנו משבוע שעבר - השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הודיע כי החל מהיום יהפוך מינויו של יועץ חרדי ואיש משטרה בעבר - למינוי רשמי

התיעודים המזעזעים: זה החרדי שיפקח על התנהלות המשטרה

ניצב בדימוס יקואל צילום: משטרת ישראל, יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שפרסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' על שיחת הטלפון שהתקיימה ביום שישי בין השר אמיר אוחנה ובין ראשי הסיעות החרדיות השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן וחבר הכנסת גפני, כאשר בסיומה סוכם על מינוי יועץ חרדי לשר - היום (שני) מגיע המינוי הרשמי.

בלשכת השר לביטחון פנים עדכנו היום כי, "בהמשך לסיכום מיום שישי עם ראשי הסיעות החרדיות, מינה אתמול השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה את ניצב (בדימוס) אריק יקואל לראש הצוות המייעץ לשר בנוגע לחברה החרדית".

תפקידו של יקואל יהיה לבחון תלונות שיגיעו מהריכוזים החרדים כנגד התנהלות המשטרה, אך גם יעמוד בקשר בין הציבור החרדי לבין בכירי המשטרה עימם הוא נמצא בקשר אדוק בשל שורת תפקידים בכירים שמילא בעברו בשורות המשטרה.

יקואל, (63) נשוי ואב לעשרה, בוגר הפקולטה לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית, שימש בעברו כקצין חבלה ראשי וראש אגף תכנון וארגון במשטרת ישראל. יקואל הוא החרדי הראשון שהגיע לדרגה זו במשטרת ישראל.

יקואל חזר בתשובה לפני למעלה מעשור ומתגורר בשכונת הר נוף בירושלים, הוא אחד מהתלמידים הקרובים לגר"י אפרתי ולומד עימו חברותא קבוע בכל יום חמישי לצד העיתונאי יעקב ריבלין.

כפי שדווח אמש, יקואל כבר השתתף בדיון שקיים שר לביטחון פנים אמיר אוחנה עם ראשי רשויות חרדים ונציגים נוספים מהחברה החרדית, ובנוכחות מנכ"ל משרד לביטחון פנים ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי, מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ורב המשטרה הרב רמי ברכיהו.

כזכור, על רקע ההסתה הגוברת כלפי הציבור החרדי, פתחנו מייל מיוחד בו תוכלו לדווח לנו על כל מקרה של פגיעה מכוונת על רקע חזותי, ואנו כאן נשתדל לעשות הכל ולהשמיע את הקול בכדי למגר את השנאה המשתוללת ברחובותינו.

כתובת המייל היא: discrimination99@gmail.com באם נתקלתם במקרה המצריך טיפול אנא השאירו את פרטי המקרה ופרטיכם בצירוף תיעוד של האירוע. ובעז"ה נעשה כמיטב יכולתנו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום