מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 30°c
אשדוד 22°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 30°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

זהו הפתרון ההלכתי לצורך במים חמים בשבת

מבחינה הלכתית ישנו איסור על השימוש במים חמים שהורתחו בשבת • המהנדסים של נעם1 תכננו מכשיר בעל מיכל מים חמים הנאטם לכניסת מים חדשים בתוך המיני בר • כאשר כניסת המים היחידה למיכל המים החמים נשלטת על ידי ברז חשמלי מיוחד שמטרתו לאטום את המיכל לכניסת מים בשבת, לאחר הפעלת מצב שבת, ובכך מונע את רתיחת המים בשבת

זהו הפתרון ההלכתי לצורך במים חמים בשבת
אילוסטרציה צילום: pixabay

מפתחי המכשיר חשבו על הכל, כשזיהו את הצרכים הקיימים למטבח כשר, ולכן במחשבה ובעבודה מאומצת נולד המכשיר נועם 1.

מבחינה הלכתית ישנו איסור על השימוש במים חמים שהורתחו בשבת כך שמהנדסי החברה תכננו מכשיר בעל מיכל מים חמים הנאטם לכניסת מים חדשים בתוך המיני בר. כאשר כניסת המים היחידה למיכל המים החמים נשלטת על ידי ברז חשמלי מיוחד שמטרתו לאטום את המיכל לכניסת מים בשבת, לאחר הפעלת מצב שבת, ובכך מונע את רתיחת המים בשבת.

בחברה מסבירים כי "בחרנו לעשות שימוש במיכל מים משפחתי המספיק לשימוש של משפחה ממוצעת למשך שבת שלמה, אולם היה לנו ברור כי על מנת שהמערכת תהיה אפקטיבית עליה להיות בגודל ברי המים הממוצעים כך שלא תתפוס מקום רב במטבח המשפחתי".

אבל לא רק על מים חמים חשבו בחברה, אלא בנוסף פיתחו מהנדסי החברה מנגנון שפועל באופן אוטומטי. ומפעיל ברוטינה קבועה כל 10 דקות את קירור המים בלי קשר לטמפרטורות ולהוצאת מים, ללא צורך בטרמוסטט המודד את טמפרטורת המים ועלול להפעיל את הקירור באופן ישיר, ולכן אין כאן שום חשש הלכתי, והשימוש בבר המים שלנו מותר במים קרים ללא הגבלה

הטכנולוגיה החדשנית, חסכונית בחשמל, שומרת על טמפרטורת המים בכל שעות היממה ומבטיחה שפע של מים חמים וקרים ביום, בלילה, בחול, בשבת ובחג.

עם בר המים 'נועם 1' תוכלו להתענג בשבת מכוס תה אחרי הסעודה, מרגעים של נחת על כוס קפה מהבילה, מהכנת בקבוקים מהירה, מבישול נח ומהיר וממים טהורים והצלולים בזמינות מלאה גם בשבת.

לא למותר לציין כי השימוש במכשיר מאושר ע"י מכון התקנים ובטוח לשימוש יומיומי עם התקן מיוחד לבטיחות הילדים.

אין לכם עדיין מכשיר מיני בר למים מסוננים חמים וקרים ואתם רוצים להנות מקיץ מושלם ובטוח? השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום