מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שוטרים התפרצו לביתו של ילד חרדי ועצרו באלימות את אביו

האם זו סיבה מוצדקת? תיעוד מטריד הגיע לידי 'בחדרי חרדים', בו נראים שוטרים עוצרים באלימות אב חרדי מקרית יובל, לאחר שבנו בן ה-13 בנה 'מחנה ילדים' וסירב לפרק אותו. בתיעודים אחרים ברשת נראה גם הילד מוכנס לניידת כבול באזיקים

שוטרים התפרצו לביתו של ילד חרדי ועצרו באלימות את אביו

מעצר, אילוסטרציה (למצולמים אין קשר לכתבה) צילום: קובי גדעון, פלאש 90

בסרטון שמתפרסם ברשת במהלך השעות האחרונות, נראים שוטרים עוצרים ילד חרדי כבן 13 בשכונת קרית יובל בירושלים. התיעוד מגיע ברקע מספר מקרים שהתרחשו לאחרונה בהם נראים שוטרים עוצרים באלימות.

בתיעוד בלעדי שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראים השוטרים עוצרים באלימות גם את אביו של הילד. לטענת עדי ראיה הסיבה למעצר היא פניה של האב לשכן שהגיש את התלונה.

עד ראיה שנכח במקום בשעת המעצר אומר ל'בחדרי חרדים': "זה היה נראה כאילו עוצרים פושע. צריך לשים סוף לאלימות המשטרתית. אף מעשה לא מצדיק מעצר כזה של ילד בן 13".

בסרטון נוסף שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים השוטרים נכנסים לביתו של הנער ושולפים אותו בכוח את למרות תחנוניה של האם. מטעמי צנעת הפרט אנו נמנעים לפרסם את הסרטון בשלב הזה.

לטענת עורך דין איתמר בן גביר: "החוק מאפשר לשוטרים להיכנס לביתו של אזרח פרטי במקרים חריגים בלבד", בן גביר אומר כי הדבר מותר רק במקרה שאזרח נמצא במצוקה או שנעשתה עבירה המוגדרת "פשע", או לחלופין בצו בית משפט".

את תגובת המשטרה לא הצלחנו לקבל עד לפרסום הידיעה, לכשתתקבל נפרסמה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום