מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפרופ' מזהירה: התקהלויות של 250 איש - פצצה מתקתקת

פרופ' גילי רהב בראיון לרשת ב', הזהירה הבוקר כי "החלטת הממשלה לאפשר התקהלויות של 250 איש היא פצצה מתקתקת". ובעוד שבועיים - שלושה ייתכן ונראה עליה קשה בתחלואה • עוד הוסיפה, כי "צריך להיזהר מהמחשבה שצעירים לא יכולים לחלות בצורה קשה" וכי לדעתה, ישראל לא ערוכה לפתיחת שנת הלימודים ב1 בספטמבר

הפרופ' מזהירה: התקהלויות של 250 איש - פצצה מתקתקת

חיטוי הגימנסיה בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרופסור גילי רגב, מנהלת היחידה למניעת ובקרת זיהומים בשיבא, התראיינה והזהירה הבוקר מהתקהלויות ואמרה כי "התקהלויות של 250 איש הם פצצה מתקתקת", את הדברים אמרה פרופסור גילי רגב בריאיון לרשת ב,  פרופסור גילי רגב אמרה עוד כי לא בטוח כלל שאנשים צעירים אינם עלולים לחלות באופן קשה בנגיף.

פרופ' רגב התראיינה הבוקר לקרן נויבך בתכנית "סדר היום", פרופ' רגב אמרה כי "מפיצי על יכולים לגרום להדבקות מרובות. מהלך מחלת הקורונה הוא איטי. נראה את תוצאות העלייה הנוכחית בתחלואה עוד שבועיים-שלושה וייתכן שנראה חולים קשים, צריך גם להיזהר מהמחשבה שחולים צעירים לא יכולים לחלות בצורה קשה".

פרופסור גילי רגב התייחסה גם לפעילות מערכת החינוך ולגל ההדבקות שממשיכה להתפשט בבתי הספר, בעוד שעוד ועוד בתי ספר נסגרים לאחר שנמצאו בהם חולה קורונה, "יכול להיות שאנחנו בתחילתו של גל שני", אמרה. עם זאת ציינה והוסיפה כי "לא נגיע לשיא של הפעם שעברה גם בגלל הקיץ וגם בגלל שאנחנו יותר ערוכים".

פרופסור גילי רגב גם אמרה בראיון, כי ישראל לא ערוכה לפתיחת שנת לימודים ב-1 בספטמבר. "אולי צריך לעשות חופשת חורף ואז כשהמגפה בשיאה להפסיק את הלימודים לחודש"

גם יו"ר בתי החולים של אסותא, פרופסור שוקי שמר התראיין הבוקר לרשת ב, פרופסור שוקי שמר אמר כי אין צורך לחזור לאחור בפעילות במדינה אבל אפשר שיש להאט את הקצב. את הדברים אמר בראיון לאריה גולן. פרופסור שוקי שמר מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר אמר עוד כי "גם תוך כדי המגיפה יש לאפשר את המשך מרקם החיים אולם בזהירות הנדרשת".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום