מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פרקליטו של עד המדינה: "נחשוף איך אנשי תקשורת בכירים מתמנים לתפקיד"

פרקליטו של עד המדינה ויועצו לשעבר של ראש הממשלה ניר חפץ, איים הבוקר במהלך דיון בתביעה שהגיש נגד הפרשן יעקב ברדוגו, בחשיפת "תמונה חשובה מאוד ביחס למינוי הבכירים בתקשורת בישראל". חפץ על משפט נתניהו: "יום עצוב ואני מאחל רק טוב"

פרקליטו של עד המדינה: "נחשוף איך אנשי תקשורת בכירים מתמנים לתפקיד"

פרקליטו של ניר חפץ, יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ועד המדינה בתיק 4000, איים היום (שני) "לחשוף תמונה חשובה מאוד ביחס למינוי הבכירים בתקשורת הישראלית", זאת בפתח הדיון בתביעת הדיבה שהגיש חפץ נגד הפרשן הפוליטי של 'גלי צה"ל' יעקב ברדוגו.

"אנחנו נמצאים היום פה בלית ברירה", אמר פרקליטו של חפץ, עו"ד אילן סופר. "נבקש מבית המשפט לשים סוף למסע השיסוי והרדיפה נגד ניר חפץ, רק בגלל שבחר למסור עדות אמת בפרשות האלפיים. במסגרת התיק הזה". חפץ עצמו התייחס לפתיחת משפטו של נתניהו אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים, ואמר: "הרגשתי כמו כולם, היה יום עצוב ואני מאחל רק טוב לכל מי שהיה שם בבית המשפט".

עו"ד נבות תלצור, שמייצג את ברדוגו יחד עם עו"ד טל שפירא, אמר ל'וואלה': "מדובר בתביעה פסולה מהיסוד שמוגשת על ידי עד מדינה ערב עדותו בחקירתו הנגדית במשפט". לדבריו, "רק אתמול הוזהרו עדים במשפטו של ראש הממשלה לא להתראיין ולא לפגוע בטוהר ההליך שמתקיים בירושלים. העד הזה מנהל קמפיין שלם מרגע שחתם הסכם עד מדינה לטיהור שמו וחיזוק אמינותו. הוא מנסה להביא לאולם הזה סוגיות שצריכות להתברר במשפט העיקרי, כמו תהליך הפיכתו לעד מדינה".

כזכור, חפץ הגיש את תביעת הדיבה על סך חצי מיליון שקלים לפני כחצי שנה, לאחר שברדוגו פרסם לכאורה פרטים אסורים מחקירתו במשטרה. במקביל תבע חפץ את שר המשפטים דאז אמיר אוחנה, לאחר שחשף את הפרטים האסורים מעל בימת הכנסת.

שבועיים לאחר מכן הגיש חפץ תלונה ליחידת הסייבר בלהב 433 במשטרה נגד הפרשן בגין התבטאויות ברדיו, לטענתו, על אופן גיוסו וטיב עדותו של חפץ. פרקליטו של חפץ, עו״ד אילן סופר, מסר כי "אם הצבת משאית ברסלב מתחת לביתו של שלמה פילבר היא הטרדת עד, הרי שמעשיו של ברדוגו ביחס לניר חפץ חמורים פי כמה וכמה".

חדשות JDN

art

 צבע אדום