מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בנט רומז: הברית עם לפיד תחזור "יהיו לכך משמעויות" • צפו

במענה לשאלת כתב'בחדרי חרדים' בנוגע לשתיקת הסיעות החרדיות אל מול המשבר המו"מ בין סיעת ימינה לליכוד שיגר השר בנט איום מרומז לעבר הסיעות החרדיות • "צריך לדעת שיש לזה משמעויות" • צפו

בנט רומז: הברית עם לפיד תחזור "יהיו לכך משמעויות" • צפו

נתניהו, דרעי ובנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

יושב ראש סיעת ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט משגר מסר מאיים לכיוון הסיעות החרדיות. במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' על כך שהחרדים המחזיקים עמו בברית פוליטית מאוחדת, שותקים בימים האחרונים אל מול הקרע בין ימינה לראש הממשלה ולסיעת הליכוד.

'בחדרי חרדים' ביקש גם לשמוע מה הוא מצפה מיו"ר ש"ס השר אריה דרעי שהקים את 'גוש הימין' ואף ידע להעניק ערבות לכחול לבן ודחף למען ממשלת האחדות, אך כעת לא נראה כי דרעי פועל למען כניסת ימינה לממשלה. בנט השיב על כך: "אני מאוד מכבד את אריה (דרעי א.ק.) שנתן ערבויות לכחול לבן אבל לא אתן עצות לא לדרעי ולא לליצמן איך לפעול".

 

בנט הוסיף: "גוש וברית - זו ברית, וכשהיא מופרת, היא מופרת לכל הכיוונים". בנט הוסיף ושיגר מסר ברור לסיעות החרדיות באומרו: "זו החלטה לגיטימית לגמרי להעדיף את בני גנץ, גבי אשכנזי את אסף זמיר ואת ניסנקורן - עלי, על איילת שקד, הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ׳. אבל צריך לדעת שיש לזה משמעויות".

השר בנט אף רמז לחידוש הברית עם יאיר לפיד ואמר כי "ב- 2013 היינו במצב דומה, גם אז נתניהו דחק אותנו החוצה, פנינו לחרדים אמרנו בא נכנס לאיזה שהוא ברית". אלא שאז אומר בנט "מהשיקולים הלגיטימיים שלהם הם בחרו שלא ואז נולד ממשלת נתניהו - יאיר לפיד ובנט".

"זה היה נטו מתוך הבנה" ציין בנט תוך שהוא מוסיף ומשגר מסר לסיעות החרדיות. "צריך לדעת שיש לזה משמעויות".

השר בנט הוא סיים את תשובתו ל'בחדרי חרדים' כשאמר: "אני חושב שזו שגיאה, אבל זו זכותם וכל אחד יכלכל את מעשיו. אנחנו יודעים מה לעשות".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום